پارس جنوبی بوشهر با برد روز گذشته خود برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی شد

 

به گزارش کناره به نقل از تی نیوزهفته بیست و سوم لیگ فوتبال ساحلی روز گذشته در شهرهای بندرگز، بندرانزلی، بوشهر، آبادان، اردکان و اصفهان پیگیری شد که مهمترین اتفاق این هفته قهرمانی تیم پارس جنوبی بوشهر پیش از پایان لیگ بود.

بوشهری ها که امسال بریز و بپاش زیادی برای رسید به چهارمین قهرمانی خود کرده بودند توانستند قبل از انجام سه بازی پیش روی خود قهرمانی را در کنار خلیج فارس جشن بگیرند. رودسری ها که در رودسر تیم بوشهر را شکسته داده بودند در دیدار برگشت در بوشهر حرفی برای گفتن نداشتند و با نتیجه 6-2 شکست خوردند و قهرمانی را به بوشهری ها هدیه دادند.

ملوان بندرانزلی که امسال با در اختیار داشتن مربی و بازیکن برزیلی و همچنین چند ملی پوش در ترکیب خود، تیم قدرتمندی را راهی مسابقات کردند توانستند 5-1 تیم کاسپین ساری را شکست دهند. انزلی چی ها هم اکنون باید حسرت امتیاز های از دست رفته خود را بخورند چرا که در چند بازی امتیازات حساسی را از دست دادند.

برسام اردکان که سال اول تیم داری خود را در لیگ برتر تجربه می کند توانست در یک بازی پرگل تیم موج گناوه را 6-5  شکست دهد. موج گناوه برای بقا در لیگ به برد در اردکان نیاز داشت اما با این باخت در روزی که همشهری هایشان جشن قهرمانی گرفتند آنها باید با اشک به شهرشان برگردند و خود را برای لیگ یک آماده کنند.

آبادان گام به گام تا سقوط!! تیم شهید جهان نژادیان آبادان که تصور نمی کرد به این حال و روز بیفتد در چند هفته پایانی لیگ برای ماندن در لیگ برتر دست پا میزند. آبادانی ها با باخت 4-3 مقابل شهرداری تبریز به رده یازدهم سقوط کردند و هم اکنون تیم سقوط کرده به لیگ یک هستند و چشم به بازی های پیشرو دارند.

ملوان بندرگز و یاران اصفهان هم در جدال میانه جدولی ها بازی پر گلی را به نمایش گذاشتند و ملوانان بندرگز توانستند با نتیجه 5-10 یاران مبارکه را شکست دهند.

گلساپوش یزد که این هفته را استراحت کرد، هفته آینده در دیداری حساس در یزد به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت. البته این بازی تأثیری در قهرمانی جنوبی ها ندارد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار