تیم جوانان باشگاه ملوان بندرگز در ادامه دیدارهای مرحله دوم رقابت های فوتبال ساحلی این رده در برابر تیم های شهرداری تبریز و دانش فسا شکست را پذیرا شد.

 به گزارش کناره ، سرمربی و مالک تیم ملوان بندرگز روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیم جوانان بندرگز پس از شکست در اولین دیدار مقابل تیم برسام یزد، در مقابل تیم بندرعباس ، میزبان این مسابقات نیز نتیجه را 6 بر 2 واگذار کرد.
مهدی تبیانیان افزود: ملوان بندرگز روز جمعه در سومین دیدار خود به مصاف تیم دانش فسا از استان فارس رفت که در این دیدار با نتیجه 7 بر 2 شکست را متحمل شد.
وی ادامه داد: این رقابت ها به مدت پنج روز در بندرعباس مرکز استان هرمزگان در حال برگزاری بوده و برنامه امروز شنبه جوانان ملوان بندرگز رقابت با تیم شهرداری تبریز است.
در پایان این رقابت ها 2 تیم برتر به دور نهایی مسابقات صعود خواهند کرد.
در این مرحله از بازی ها تیم های شهرداری بندرعباس،دانش فسا، شهرداری تبریز، برسام اردکان و ملوان بندرگز به صورت دوره ای رقابت می کنند که در پایان دو تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد که تاکنون صعود شهرداری بندرعباس از این مرحله قطعی شده است.
به گزارش ایرنا تیم ملوان بندرگز با کسب عنوان نائب قهرمانی در رقابت های دور اول و در گروه سوم لیگ جوانان باشگاه های کشور توانست به این دور از مسابقات راه یابد. 
دور مقدماتی این رقابت ها در دهه سوم تیرماه و با حضور تیم های شهید جهان نژادیان آبادان، کویر اردکان، آیندگان اهواز، ملوان بندرگز و مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه سلمان محمودآباد برگزار شد. 
این مسابقات با محدودیت سنی متولدین سال 73 به بالا در فصل 96-95 برگزار می شود. 
بنا بر اعلام دپارتمان فوتبال ساحلی کشور در صورت تیمداری نکردن باشگاه های لیگ برتر و لیگ دسته اول در یکی از مسابقات رده سنی پایه، باشگاه مربوطه سهمیه استفاده از بازیکنان زیر مجموعه را در فصل آتی لیگ برتر از دست خواهد داد. 
بندرگز در حاشیه شرقی دریای خزر و غرب استان گلستان و در فاصله 42کیلومتری گرگان واقع است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار