تیم ملوان بندرگز در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساحلی توانست در ضربات پنالتی میزبان خود پدیده کاسپین را شکست دهد ،این بازی در آکادمی فوتبال ساحلی داراب ساری برگزار شد.

به گزارش کناره ،  در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران تیم ملوان بندرگز نماینده گلستان در این رقابت ها در مقابل تیم فوتبال پدیده کاسپین ساری به میدان رفت و در مجموع وقت عادی و اضافی به تساوی 7 بر 7 رسید ،اما در ضربات پنالتی توانست تیم مازندرانی را شکست دهد ،ملوان با این پیروزی همچنان در رده نهم جدول باقی ماند. 
مهدی تبیانیان سرمربی ملوان صبح شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: ما درحالی که تا لحظات پایانی وقت قانونی 6 بر 5 از حریف عقب بوده و یک بازیکن اخراجی نیز داشتیم، در 10 ثانیه پایانی بازی را تساوی کردیم و نتیجه در وقت قانونی 6 بر 6 شد.
وی افزود: در وقت اضافه نیز در حالی که تا 20 ثانیه پایانی از میزبان ساروی خود پیش بودیم در آخرین لحظات وقت اضافه دروازه ملوان از شد و بازی با نتیجه 7 بر 7 به مرحله پنالتی کشیده شد.
سرمربی اظهار داشت: در ضربات پنالتی ملوان با نتیجه 3 بر 2 کاسپین را مغلوب و یک امتیاز به اندوخته های خود اضافه کرد.
تبیانیان گفت که در این بازی و در حین زدن ضربات پنالتی سرمربی ملوان از بازی اخراج و دو بازیکن ما نیز به سبب دریافت کارت از بازی بعدی محروم شدند.
وی از عملکرد بازیکنان ملوان ابراز رضایت کرد و افزود: داوود کریمی دروازه بان تیم روز خوبی را به نمایش گذاشت و موفق به مهار یک ضربه پنالتی نیز شد.
داوری این دیدار بر عهده ابراهیم اکبرپور بود و سید حسین علوی کیا و بهمن ازادگان و مرتضی اکبری، وی را همراهی می کردند، از سوی فدراسیون فوتبال علی جاودان صالح به عنوان ناظر این بازی انتخاب شده بود.
ترکیب تیم بندرگز را داود کریمی، محمد ایرجی، مهدی شاهرخی، اسماعیل طاهری، مصطفی مظفری، میلاد درزی، محمد صمدی، سید محمد سادات، محمد درزی ، نیما سپانلو، علیرضا خسروی و معین مهاجرو مصطفی رضایی تشکیل می دهند که به سرمربیگری مهدی تبیانیان در لیگ امسال توپ می زنند.
تیم ملوان بندرگز تا هفته بیستم و با به انجام رساندن 18 بازی وکسب 7برد، 11 باخت و مجموع 15 امتیاز در مکان نهم جدول 13 تیمی این رقابت ها قرار دارد
در مسابقات فوتبال ساحلی کسب هر برد در اوقات قانونی بازی 3 امتیاز را برای تیم برنده به همراه دارد و برد در اوقات اضافی 2 امتیاز و با توجه به اینکه تساوی درفوتبال ساحلی وجود ندارد، برنده بازی در ضربات پنالتی نیز موفق به کسب 1 امتیاز می شود.
مسابقات لیگ ساحلی کشور در فصل جدید بصورت رفت و برگشت و با حضور ١٣ تیم برگزار می شود که در مجموع ٢٦ هفته و تا اواخر آبان ماه به طول می انجامد.
تیم های شرکت کننده در لیگ امسال را مقاومت گلساپوش یزد، شهید جهان نژادیان آبادان، لسمان مروارید، قوی سپید انزلی، پارس جنوبی بوشهر، ملوان بندرگز، خزر رودسر، برسام اردکان، یاران مبارکه اصفهان، پدیده کاسپین ساری، شهرداری تبریز و موج گناوه هستند.
بندرگز در حاشیه شرقی دریای خزر و غرب استان گلستان و در فاصله 42کیلومتری گرگان واقع است، این شهرستان با دو شهر بندرگز و نوکنده افزون بر 50 هزار نفر جمعیت دارد.

82214790-70988062

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار