شب گذشته بهداد سلیمی در برنامه خندوانه حضور پیدا کرد، حضوری که کاملا تحت تاثیر المپیک ریو و اتفاقاتی که برای او افتاد، قرار داشت، تصمیم خداحافظی، هک شدن سایت جهانی، بهداد سلیمی و 10 سکانس جالب حضور او در خندوانه

 به گزارش کناره به نقل از ورزش سه ، پس از بازگشت کاروان ورزشی ایران از برزیل، کاملا قابل پیش بینی بود که وزنه بردار سنگین وزن کشورمان یکی از ورزشکارانی است که بیشتر از بقیه مورد توجه قرار خواهد گرفت، بهداد سلیمی که با ناداوری دومین قهرمانی پیاپی خود را در المپیک از دست داد شب گذشته در برنامه خندوانه حضور پیدا کرد و در رابطه با اتفاقات مختلف حضور خود در المپیک و پیش و پس از آن، به صحبت پرداخت. رامبد جوان و جناب خان، در برنامه شب گذشته برای دومین بار میزبان بهداد سلیمی بودند.


با پرداخت به 10 سکانس حضور قویترین مرد دنیا در برنامه خندوانه همراه "ورزش سه" باشید:


سکانس یک – بهداد، سلین، پرچم ایران
پس از معرفی رامبد جوان و ایستادن تماشاگران حاضر به احترام مهمان برنامه، بهداد سلیمی در حالی که دخترش، سلین را در آغوش داشت وارد سالن شد و نکته جالب طراحی لباس و هد بند سلین بود که به سه رنگ پرچم کشورمان مزین بود.


سکانس دو – در ده سال گذشته فقط در ریو بی مدال ماندم
بهداد پس از حضور در سالن و آغاز صحبت های خود، دو جمله جالب به زبان آورد: "المپیک ریو اولین آوردگاهی بود که در 10 سال گذشته در آن شرکت کردم اما نتوانستم مدال دریافت کنم". جملات جالبی که نشان از افتخارآفرینی وی در میادین جهانی در سال های اخیر داشت.


سکانس سه – حس شرمساری پس از ورود به میهن
دومین جمله جالب وزنه بردار ایرانی در رابطه با اولین برخوردش با مردم ایران در فرودگاه بود: "زمانی که پا به خاک ایران گذاشتیم و وارد فرودگاه شدیم حس شرمساری تمام وجود من را فرا گرفته بود". پس از به زبان آوردن این حرف، تشویق های تماشاگران به او ثابت کرد جایگاه دیگری بین مردم دارد.


سکانس چهار – یک ماه از هشت ماه
بهداد از وابستگی شدید خود به سلین، دخترش گفت و اینکه حضورش در اردوهای مختلف باعث شده کمتر او را ببیند، بسیار کمتر از اینکه بتوان تصور کرد: "هشت ماه است سلین به دنیا آمده اما روی هم رفته تنها یک ماه او را دیده ام".


سکانس پنج – مدال برنمی گردد بلکه داوران محروم می شوند
پنج – سلیمی در این حضور در پاسخ به سوالات رامبد جوان به نوعی با مخاطبان خود از اسرار این رقابت ها سخن گفت: "در حالی که پیش از آغاز بازی ها اسامی افراد مختلف همچون هیات داوران را به ما داده بودند، ساعتی پیش از آغاز رقابت خود دیدم که چهار عضو از پنج نفر معرفی شده تغییر کرده اند" و یا اینکه "دادگاه بین المللی ورزش به ما گفته بود در صورت پذیرش اعتراض ایران مدال برنمی گردد بلکه داوران محروم می شوند".


سکانس شش – پرده برداری از خداحافظی بهداد
در میانه های برنامه و بهداد سلین را تحویل مادرش داد، همسر سلیمی نیز در سالن حضور داشت و به بیان صحبت های جالبی پرداخت، او در صحبت های کوتاه خود از رازی پرده برداری کرد که شاید پس از طلای همسرش اتفاق می افتاد، تصمیمی که بهداد گرفته بود: "قرار بود پس از کسب مدال طلای المپیک بهداد از دنیای حرفه ای وزنه برداری خداحافظی کند اما بعد از ناداوری که انجام شد تصمیم تغییر کرد، او برای المپیک توکیو آماده می شود تا بتواند دومین قهرمانی المپیک را به دست بیاورد".


سکانس هفت – بلند کردن یک ضرب رامبد جوان
در قسمتی از برنامه رامبد جوان داوطلبانه تقاضای مچ انداری با قویترین مرد دنیا کرد! او در حالی که از پیروزهای پیشین خود می گفت به نبرد سلیمی رفت اما نتیجه کاملا مشخص بود، یک شکست سنگین و البته عادلانه، پس از این اتفاق و در حالی که جوان در حال پذیرش شکست خود بود با حرکت بهداد در بلند کردن یک ضرب وی روبرو شد و در چشم برهم زدنی خود را در آسمان ها دید!


سکانس هشت – رونمایی از هدایای جناب خان، کیسه آب گرم و مدال طلا
طبق معمول در قسمت هایی از برنامه سر و کله شخصیت محبوب خندوانه پیدا شد، جناب خان دو هدیه ویژه برای بهداد داشت، یک کیسه آب گرم برای مداوای زانو آقای وزنه بردار و یک مدال، جایگزین طلای المپیک!


سکانس نه – پذیرش مسئولیت هک شدن سایت جهانی
جناب خان طبق معمول همیشه شیرینی هایش را به همراه داشت همچون اظهارنظر فوق العاده او: "مسئولیت هک شدن سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری را می پذیرم"!


سکانس پایانی – تشویق برای کیمیا، لیلا رجبی و نساجی
بهداد دو اظهارنظر جالب دیگر نیز داشت، او زمانی که خواست در جای خود بنشیند و با تشویق حاضرین روبرو شد گفت: برای نساجی مازندران دست بزنید" و البته او در آخر حضور خود در این برنامه نیز ادای احترام به دو ورزشکار حاضر در المپیک کرد: "کیمیا علیزاده و لیلا رجبی"

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار