چهارمین جلسه ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرگز با حضور معاون فرماندار ، مدیریت شبکه بهداشت و درمان ، رئیس مرکز بهداشت ، مدیران دستگاه های اجرایی عضو کارگروه و کارشناسان فنی مرکز بهداشت در محل سالن اجتماعات فرمانداری بندرگز تشکیل شد .

به گزارش کناره، حیدری معاون فرماندار بندرگز اجرای دستورالعمل های بهداشتی را ضامن سلامت مردم و آحاد جامعه دانست و همکاری های نزدیک و موثر مدیران را در جهت تامین زیرساخت های مناسب برای ارتقاء سطح سلامت جامعه ، خواستار شد.

دکتر شهرام صابری مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بندرگز در ابتدای جلسه ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده و پیگیری مصوبات کارگروه توسط تیم های مربوطه ، ارتقاء سطح سلامت جامعه را در گروه تعامل و همکاری های همه جانبه مدیران ادارات و نهادهای شهرستان با شبکه و مرکز بهداشت شهرستان عنوان کرد .

دکتر نظام الدین کشیری رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرگز هم در این جلسه دسترسی عادلانه ی مردم به خدمات سلامتی و احساس امنیت غذایی را برای شهروندان لازم و ضروری دانست و بر تلاش همکاران بهداشتی و دیگر دستگاه های تامین کننده سلامت و امنیت مردم تاکید کرد .

در ادامه دکتر کشیری با قرائت مصوبات جلسه ی پیشین چگونگی عملکرد ادارات مربوطه را خواستار شد .

معرفی رانندگان تاکسی شهری و آزانس های تلفنی به مرکز بهداشت و لزوم انجام معاینات شغلی سالانه رانندگان ، تاکید بر درمان موثر بیماران مسلول و لزوم تهیه سبد غذایی و حمایتی از این بیماران با همکاری ادارات کمیته ی امداد و بهزیستی شهرستان ، ارائه ی گزارش در خصوص اهمیت ریز مغذی ها در رژیم های غذایی شهروندان و تشکیل کمیته ماده 55 قانون شهرداری ها در خصوص بررسی شکایات مردمی از اهم مصوبات چهارمین جلسه ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرگز بود .

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار