سردار ملک فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در همایش در بین رزمندگان 8 سال دفاع مقدس شهرستان بندرگز گفت : ما در برهه حساس تاریخی قرار داریم...

 

به گزارش کناره ، سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در همایش تجلیل از ایثارگران و خانواده های شهداشهرستان بندرگز اظهار داشت : هر سال شاهد زنده تر شدن فرهنگ دفاع مقدس هستیم ، دفاع مقدس یک حادثه نبود بلکه مکتب بود ، مکتبی که جبهه مقاومت ریشه در آن دارد تجربیات جبهه مقاومت در دفاع مقدس شکل گرفته است .

سردار ملک افزود : رزمندگان لبنان و فلسطین  آموزش دیده این مکتب اند و مقابل اسراییل که گفته میشود بی نظیر در توان رزم و اولین ارتش دنیاست در جنگ 33 روزه و 22 روزه ، 8 روزه  شکست میخورند ، اسراییلی که در 6 روز  بدون شلیک یک گلوله  سرزمین اعراب را بدست آورده بود در مقابل این مکتب شکست میخورد .

فرمانده سپاه نینوا گلستان  با اشاره به ایثارگری و جانفشانی شهدا گفت : خون شهدا امروز به ثمر رسیده است و میتوان نشانه های آن را در لبنان ، سوریه ، فلسطین ، عراق یمن سودان و کشورهای آفریقایی در قلب اروپا نشسته است وباعث گسترش اسلام شده مشاهده نمود.

سردار ملک بیان داشت  : آمریکایان چنان عملیات روانی در جهان میکنند که این آمریکا ، آمریکای قدیم است در حالی که دندان آنان کشیده شده است .

ما در برهه حساس تاریخی قرار داریم

سردار ملکشاهی اظهرا داشت : امروز دیگر فرصت اشتباه نداریم ، در این مدت حدود 40 سال عمر انقلاب هرچه اشتباه قرار بود رخ داد و نباید بیشتر از این اتفاق بیفتد . دیگر این جوان انقلاب مرد شده است و زمان بزن در رو تمام شده.

آیا باز هم منتظر میشیم عراق 80 کیلومتر وارد کشور شود بعد بریم دنبال مقابله !؟ یا تمام سرزمین ایران را مسلح  و تجهیز میکنیم

آیا باز هم اجازه میدهیم که آمریکایی ها هواپیمای مارا بزنند و ما عکس العملی نداشته باشیم ؟!

وی با اشاره به قدرت نظامی ایران و آمادگی همه جانبه گفت : بارها بارها در کشورهای همسایه ما جنگهای بسیار رخ داد که امنیت کشور ایران را بهم بزند ولی هیچ اتفاقی در کشور ما نیفتاد ، حتی هواپیمایشان از کشور ما رد نشد زیرا حضرت آقا فرمان داد هر هواپیمای جنگی دشمن را بزنید و فضای ایران را امنیت ببخشید.

واقعا آمریکایی ها تسلیم جمهوری اسلامی ایران هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری و ایستادگی مردم این سرزمین ، شما فضای مجازی و عملیا های روانی ماهواره ای و اینترنتی آمریکایی ها را نبینید آنها در حال بزک کردن هستند.

علت جنگ تحمیلی استقلال بود

سردار ملک با اشاره به اهمیت بسیج و روحیه بسیجی و کار جهادی در ادامه بیان کرد : امروز زمان کار است ، از سال 57 تا سال 99 هیچوقت تا امروز اینگونه به بسیج نیاز نبود یعنی وضعیت امروز ما از زمان جنگ با اهمیت تر است ، انقلاب امروز نیاز دارد تا در مقابل هجمه دشمن که سعی در ناامید کردن جوانان و مردم بایستد.

وی افزود : تنها کسی که در گام دوم انقلاب میتواند گام بردارد بسیجیان هستند ، امروز جنگ نظامی نیست و شهیدی بر دستان ما نمیآید ولی کاری که دشمنان این کشور امروز انجام میدهد از جنگ تحمیلی خطرناک تر است ، جنگ سختی در پیش داریم .

همه ما مسوولیم اگر فردی که صلاحیت ندارد و وارد مجلس بکنیم ، انتخاتبات ریاست جمهور چه کسی را انتخاب میکنیم چشم ها را باید باز کرد وبا مطالعه و تحقیق آسیب را از اسلام دور کنیم.

تقوا و ایمان به خدای متعال را سرلوحه کار خود قرار دهید.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار