فرماندار شهرستان بندرگز گفت : همزمان با دهه فجر سال جاری ۶۰ پروژه عمرانی ، تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۴۷۴ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال با اشتغالزایی ۵۷ نفر در این شهرستان بهره برداری و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش کناره  ؛ "حسین احمدی" در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بندرگز افزود : از این تعداد ۴۷ پروژه با اعتبار ۱۴۵ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال عمرانی و تعداد ۱۳ طرح با اعتبار ۳۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ، تولیدی ، اقتصادی و خدماتی خواهد بود که برای ۵۷ نفر شغل ایجاد می شود.

وی ادامه داد : از این تعداد ۸ پروژه با اعتبار ۲۸۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال نیز کلنگ زنی و عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

این مقام مسوول بیان داشت : اجرای طرح مدرسه ۴ کلاسه روستای ابراهیم آباد با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال ، دیواره سازی رودخانه نوکنده با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال ، آسفالت راه روستای ول افرا به جاده قدیم گلوگاه به گرگان با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و راه اندازی مجدد کارخانه تولید انواع قیر با اعتبار ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مهمترین طرحهایی است که به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود : مجتمع خدمات بین راهی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و مجتمع سفره خانه سنتی با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال نیز از مهمترین پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن در شهرستان آغاز خواهد شد.

فرماندار بندرگز هم چنین برگزاری عطرافشانی مزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا ، یادواره شهدا ، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در شهرها و روستاها ، نواختن زنگ انقلاب ، افتتاح متمرکز پروژه ها با حضور مسوولان استانی و شهرستانی ، گردهمایی هیات های مذهبی و مداحان ، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی ، دیدار مردمی ، نشست ورزشکاران ، جوانان و بانوان و خادمیاران آستان قدس رضوی ، مسابقات ورزشی و فرهنگی ، محفل انس با قرآن و همایش های مختلف فرهنگی و هنری از مهمترین برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بندرگز بیان کرد.

وی ، برگزاری آیین گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ، گردهمایی مختلف با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه های اجرایی در بندرگز عنوان داشت.

احمدی در پایان از تلاش های اصحاب رسانه در انعکاس فعالیت های دستگاه های اجرایی شهرستان بندرگز قدردانی کرد.

 

farmandari141198 1

farmandari141198 1

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار