فرماندار بندرگز رؤسای کمیته‌ها و اعضای ستاد انتخابات شهرستان بندرگز را در امر برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

به گزارش کناره ،  حسین احمدی در حکمی ، "شهربانو برهانی" معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری را به عنوان جانشین و مسوول کمیته امنیت ستاد انتخابات شهرستان منصوب کرد.

فرماندار بندرگز هم چنین ، "محسن مهدوی" مسوول امور اجتماعی و انتخابات فرمانداری را به عنوان دبیر ، "محمد مهرگانفر" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری را به عنوان عضو و مسوول کمیته مالی و پشتیبانی و "محمدابراهیم شربتی" مسوول روابط عمومی فرمانداری را به عنوان عضو و مسوول کمیته اطلاع رسانی منصوب کرد.

همچنین طی این احکام ، "سیدمهدی حسینی" بخشدار مرکزی بندرگز به عنوان عضو و مسئول کمیته آموزش ، "مازیار خنجری" مسوول عمران فرمانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری و اطلاعات ، "مرتضی شعبانی" مسوول حراست فرمانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته حراست و استعلامات و "فرشته کلاسنگیانی" مسوول امور بانوان و خانواده فرمانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته حقوقی ستاد انتخابات بندرگز معرفی شدند.

"ابراهیم متکی" مسوول امنیتی ، انتظامی ، "نیما امامی" مسوول واحد اشتغال و "بهاره سادات حسینی" مسوول امور شوراهای فرمانداری هم به عنوان عضو ستاد انتخابات شهرستان بندرگز تعیین شدند.

گفتنی است یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ؛ دوم اسفند امسال همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار