جلسه غيرعلنى شوراى اسلامى شهر بندرگز در ساعت ١٧ روز دوشنبه مورخ ٩٨/٠٧/١٥ با حضور جمعى از پرسنل نيروى انتظامى شهرستان بندرگز و به مناسبت هفته ناجا برگزار شد.

مهندس جهانشاهى ، رييس شوراى اسلامى شهر بندرگز ، ضمن گراميداشت هفته ناجا و ياد و خاطره شهداى نيروى انتظامى ، فرا رسيدن اين هفته را به پرسنل خدوم انتظامى شهرستان بندرگز تبريك گفت و از تلاش ها ، زحمات و رشادت هاى اين عزيزان تقدير و تشكر نمود.
ايشان ، ميزان رضايت مندى از اقدامات و فعاليت هاى نيروى انتظامى در كشور و استان گلستان و خصوصا شهرستان بندرگز را بالا دانست و خاطرنشان كرد كه بالا بودن سطح تعامل بين نيروى انتظامى و شورا و شهردارى ، مى تواند زمينه ساز مناسبى براى پيشگيرى از جرم و بزه در سطح منطقه باشد.

سرهنگ حيدرى ، فرماندهى نيروى انتظامى شهرستان بندرگز ، ضمن قدردانى از برگزارى اين جلسه ، رضايت مردم از فعاليت پرسنل ناجا را ، بزرگترين نعمت و دست آورد دانستند و ضمن تشكر از تعامل خوب اعضاى شورا و شهردار با نيروى انتظامى شهرستان ، ابراز اميدوارى كردند كه در آينده شاهد اتفاقات بهترى در تعاملات فيمابين باشيم.

در ادامه جلسه ، ساير اعضاى شورا ، شهردار و جمعى از پرسنل ، به بيان نظرات و ديدگاه هاى خود پرداختند و در پايان ، با اهداى لوح سپاس و هدايايى ، از پرسنل ناجاى شهرستان ، قدردانى شد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار