رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی گلستان گفت: بیشترین میزان بارندگی در طول دو روز گذشته در استان به میزان ۱۰۲ میلیمتر در روستای کارکنده شهرستان بندرگز به ثبت رسیده است.

به گزارش کناره ، محمود محمدقلی پور با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار از روز یکشنبه در گلستان، اظهار کرد: همانگونه که از قبل پیش بینی شده بود بیشترین بارندگی‌ها در طول فعالیت این سامانه را در نواحی غرب و سواحل استان داشتیم.

وی افزود: میزان بارندگی در بندر ترکمن ۶۳ میلیمتر، بندر گز ۶۷ میلیمتر، گرگان ۱۷ میلیمتر، پارک ملی گلستان ۱۲ میلیمتر، مینودشت ۹ میلیمتر و علی آباد کتول ۲۴ میلیمتر بوده است.

محمدقلی پور با بیان اینکه کمترین بارش‌ها در مناطق شمال شرق و مرکزی استان بودند، تصریح کرد: در این مناطق بین ۲ تا ۳ میلیمتر بارش گزارش شده است.

رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی گلستان خاطرنشان کرد: امروز موقتاً سامانه فعالیتی نخواهد داشت و از اوایل شب ناپایداری‌هایی را در برخی از نقاط استان به صورت رگبار پراکنده و رعد و برق خواهیم داشت. به تدریج از نیمه شب به بعد سامانه استان را ترک خواهد کرد و تا عصر پنجشنبه پایداری نسبی در سطح استان برقرار می‌شود و آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر را خواهیم داشت. برای پنجشنبه شب و جمعه شب به طور موقت احتمال وقوع رگبار و رعد و برق وجود دارد.


انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار