دومین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 98 با حضور فرماندار ، مدیران ادارات ، نهادها و بانک های عامل شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کناره؛ فرماندار بندرگز در این نشست بر ضرورت هم افزایی و همدلی در حوزه‌های مختلف در چارچوب حفظ منافع جمعی و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی تاكید كرد.

"حسین احمدی" گفت : بایستی همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با همدلی و حفظ وحدت برای خدمت رسانی به مردم تلاش و كوشش كنند.

وی افزود : امروز مدیرا‌نی در عرصه مدیریت شهرستان حضور دارند كه تعامل و هماهنگی خوبی با هم دارند و در قالب توجه به مدیریت امور شهری می‌توان به امور اجتماعی ، فرهنگی ، عمرانی و اقتصادی كمك كرد.

این مقام مسوول اظهار داشت : آنگونه شایسته است قدر این ظرفیت ها را بدانیم و باید از آن استفاده كرد و هم افزایی مناسبی را در راستای اهداف و برنامه ها كه می تواند برای شهرستان ثمربخش باشد فراهم كنیم تا فارغ از مشغول شدن به مسائل كوچك ، حاشیه ای و شخصی فضای مناسبی را برای تعامل در انجام كارهای بزرگ در شهرستان ایجاد كنیم.

رییس شورای اداری شهرستان بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود با تأكيد بر برگزاري شكوهمند مراسم ارتحال امام خميني (ره) خاطرنشان كرد: مشاركت و حضور خود جوش مردم در اين مراسم خشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را برمي‌انگيزد.

احمدی با تسليت سالگرد عروج ملكوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (ره) و گراميداشت 15 خرداد بر انتقال انديشه هاي ناب بنيانگذار جمهوري اسلامي به نسل جوان تاكيد كرد.

وی اين ايام فرصت مناسب براي معرفي و شناساندن ابعاد شخصيتي امام خميني (ره) در ترويج فرهنگ اسلام ناب محمدي (ص) به نسل هاي امروز و آينده است .

فرماندار بندرگز گفت : تمامي لحظات زندگي امام بزرگوار سرمشق مردم در طول تاريخ است .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز ادامه داد : از حوادث مهم تاريخ انقلاب اسلامي كه نقطه عطف آن به شمار مي رود يوم الله 15 خرداد است كه بايد همواره در ذهن و فكر مردم ما زنده بماند .

احمدی بر برگزاري شكوهمند مراسم ارتحال امام خميني (ره) و قیام 15 خرداد در شهرستان بندرگز تاکید کرد.

این مقام مسوول در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت : ملت فهيم با مشاركت جدي و حداكثري در پاي صندوق هاي اخذ راي آينده نظام را تضمين مي كنند .

وی افزود : مردم هميشه در صحنه ايران در انتخابات بلوغ و شعور سياسي و فرهنگي خود را بار ديگر نشان مي دهند و با انتخاب افراد شايسته به كشور و انقلاب اسلامي خدمت مي كنند.

سرپرست اداره کل سیاسی ، انتخابات استانداری گلستان نیز در این نشست گفت : حضور حداكثري مردم در انتخابات نشان دهنده پايبندي مردم به آرمان هاي امام (ره) ، شهدا و انقلاب اسلامي است.

حمیدرضا چوبداری افزود : مشاركت گسترده آحاد مردم در انتخابات از اين نظر اهميت دارد كه امنيت ، ثبات و رشد و توسعه بيشتر كشور در عرصه ‌داخلي و مناسبات بين المللي را باعث خواهد شد.

وی تاكيدكرد : انتخابات حماسه سياسي و مظهرآبرو اقتدار نظام مقدس اسلامي است و براي حضور حداكثري مردم در برگزاري باشكوه انتخابات تلاش مي كنيم .

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار