بیستمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس بندرگز برگزار شد.

به گزارش کناره ، مانور زلزله با هماهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان و سایر نهاد ها با هدف ایمنی دانش آموزان و اولیا دانش آموزان برگزار شد.

در این مانور میرصادقی رئیس هلال احمر شهرستان بندرگز بیان داشت:از مدیریت آموزش و پرورش بابت همکاری بیش از پیش کمال تشکر را دارم و خوشحالم که طرح دادرس در مدارس شهرستان با قوت انجام می شود و مطمئنم خدای نا کرده در صورت بروز مشکل دانش آموزان می توانند کمک کنند و ناجی جان هم نوعان خود باشند مانند مثال دانش آموز 12 ساله اهوازی که با احیای قلبی جان یکی از همشهری های خود را نجات داد.

فرماندار بندرگز در اجرای مانور نمادینی که در آموزشگاه راهنمایی پسرانه شهید خرمنگدا این شهر برگزارشد ، گفت : حوادث اگرچه خبر نمی کند اما باید با فراگیری آموزش های لازم همیشه در آمادگی کامل بسر ببریم.

وی بر لزوم ایمن سازی ، مقاوم سازی و ایجاد جان پناه در مدارس ، مکان های اداری ، رفاهی ، ورزشی ، منازل و دیگر اماکن عمومی تاکید کرد و افزود : مسوولان و مجریان باید هنگام احداث این مکان ها ، با اجرای درست قوانین ، نظارت بیشتری داشته باشند تا هنگام وقوع زلزله و دیگر پدیده های طبیعی با مشکلات مادی و جانی کمتری مواجه شویم.

در این مانور دانش آموزان با پناهگیری ، اسکان اضطراری ، کمک های اولیه ، حمل مصدوم و تخلیه اضطراری آشنا شدند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار