کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت : از قبل انقلاب تا کنون ندیدیم روزهایی را مثل امروز که بیشتری هجمه به سمت ولایت فقیه باشد نه فقط دشمن بلکه برخی از خودی ها...

به گزارش کناره ، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس  در یادواره شهدای روستای تلور اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران پیامی برای جهانیان داشت ؛جهان امروز در سیطره حکومت ظلم است و این حکومت از آن نظام سرمایداری است که اساسا بر ظلم پایه گذاری شد و هر صدا و اندیشه حق طلب را سرکوب می کند در حالی که انسان موجودی است ضد ظلم و بشر امروز در تب و تاب این است که از این ظلم رها شوند.

وی افزود : امام می فرماید ؛ اساسا این انقلاب به وجود آمد تا بگوییم در عاشورا چه اتفاقی رخ داده است و اگر می خواهید از ظلم جهانی در امان باشید باید در سایه پرچم امام حسین (ع)  قرار بگیرید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به پیام عاشورایی انقلاب ایران گفت : کافی ایست به این فرهنگ ایمان آورده شود ، با هر دین و عقیده و مرام ، سنی باشی یا شیعه ، مسیحی ، یهودی ، کلیمی یا  هر دین و مذهب دیگری داشته باشی ولی همه با این محور می توان زیر یک سقف متحد شوید برای مقابله با ظلم ، این یعنی عاشورا  یعنی جدا کردن مردها از نامردها.

وی ادامه داد : انقلاب اسلامی با زیرساخت مکتب عاشورا که نقطه عطفش پیروزی انقلاب اسلامی ایران است دست به این رسالت زده و اینجاست که شان شهید و شهادت معنا پیدا می کند، رمز حفظ انقلاب در این 40 سال پر خطر معنا پیدا می کند.

وی تصریح کرد : مطلب برجسته و متفق بر مصیت نامه اکثر شهدا دیده و از ما مطالبه کرده اند ، بعد از تاکید بر عاشورایی بودن خودشان و انقلاب ، وصیت کرده اند که از ولایت فقیه و مصداق ان دفاع کنید و ما برای ان به جبهه رفتیم که این ودیهه و لطف خداوند به ملت باید پاسداری شود.


امسال اربعین انقلاب است ، امسال انقلاب ایران 40 ساله می شود

جواد کریمی قدوسی گفت : این روزها و اوضاع سیاسی و بحران های داخل و خارج ، دشمن تمام توان را سازماندهی کرده برای حمله اصلی و اساسی به شخص ولی فقیه در عصر غیبت .

وی افزود : از قبل انقلاب تا کنون ندیدیم روزهایی را مثل امروز که بیشتری هجمه به سمت ولایت فقیه باشد نه فقط دشمن بلکه برخی از خودی ها هم سوالات و شبهات به کارامدی نظام ولایت فقیه وارد کرده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد : دشمن با تحلیل ولایت فقیه و ریشه ان به مکتب امام حسین رسید و ببینید این مدت چه هجمه هایی وارد کردند برای عزاداری ها ، پیاده روی اربعین و ... ، اینان مستقیم برای جنگ با امام حسین (ع) اماده اند، سنی آمریکایی و شیعه انگلیسی ، 7 دانشکده بزرگ در انگلیس شیعه انگلیسی تربیت می کنند ، امروز در لندن تز عاشورا و حسین ابن علی مورد بررسی قرار می گیرد و تحلیل می کنند و به این نتیجه می رسیدند که ؛ برای مقابله با انقللاب اسلامی ایران کاری کنید جای حسین و یزید زمان عوض شود.

کریمی قدوسی با اشاره به فتنه 88 گفت : طبق اسناد و مدارک شعار هایی چون " یا حسین میرحسین " از لندن آمده بود .

نماینده مردم مشهد اظهار داشت : فرمایشات رهبری ؛ "یکی از وظایف من در جامعه این است که فرهنگ ایثار و فداکاری از این ملت زدوده شود "، رهبری هر ماه به چند خانواده شهید دیدار می کند چرا چون میداند دشمن به دنبال زدن فرهنگ جمهوری اسلامی است.

وی با انتقاد از برخی درداخل  گفت : دشمن برای از بین بردن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش بسیار دارد ،  چقدر از حتی بودجه جمهوری ایران  هزینه شد برای نوشتن کتاب هایی بر علیه فرهنگ ایثار و شهادت ، نام شهدا از برخی کوچه ها و خیابان برداشته شد ، دفاع مقدس زیرسوال رفت و ...

وی تاکید کرد : با منطق می توان بمب اتم را ازبین ببرد ولی بمب اتم نمی تواند منطق را از بین ببرد ، قدرت انقلاب اسلامی درمنطقش است.

ایشان با اشاره به تدابیر رهبری در مقاطع حساس منطقه ای گفت : اگر رهبری تدابیر مناسب نداشت و نمیتوانست جامعه را در این مقاطع حساس که از ان گذشتیم به خوبی عبور دهد امروز در این جایگاه نبودیم ، روزی صدام به کویت حمله کرد برخی در داخل گفتند بریم کمکش ولی رهبری مانع شد ، شوروری سابق در حال نابودی بود برخی گفتند برویم جمهوری اذربایجان را پس بگیریم ، کی نگذاشت !! او نگذاشت !! ولی وقتی داعش حمله کرد گفت بروید تجربه دفاع مقدس را به انها بدهید، به انان یاد بدهید چگونه می توان با دست خالی جلو ظلم را گرفت.

وی ادامه داد : عراق در مرحله فروپاشی و از دست دادن بغداد بود ، پس از سقوط صدام در عراق امریکا با بعثی های صدام 13 لشکر در عراق داشت و در یک شب 7 لشکر ان به داعش پیوستند و عراق در حال سقوط بود ، با تدابیر رهبری ، عراق از داعش نجات داده شد.

کریمی قدوسی با اشاره به شبهات برخی درباره پولهایی که از ایران برای عراق  لبنان و ... می رود گفت: حتی اصلحه هایی که ایران از عراق گرفته بود ودر جنگ تحمیلی و از ان استفاده کرده بود به عراق پس داد و پول نقد به نرخ روز وارد ایران شد، عراق کشور فقیری نیست که نیاز به صدقه ما داشته باشد ، تجار لبنانی در سراسر جهان شهرت دارند به پول ما نیاز ندارند حتی در فلسطین و یمن ، از ایران علم مقابله با دشمن با دست خالی به این کشورها رفت نه ثروت .

وی با تشریح جایگاه امروز ایران در خاورمیانه اظهار داشت  : امریکا با تایین گارنر در عراق مدعی بودند رییس جمهور عراق را از این پس ما امریکایی ها انتخاب می کنیم ولی امروز با سیاستها و تدابیر رهبری امریکاییان با تیم ویژه و سفیر به ایران می آیند و از ما می خواهند ما قصد خارج شدن از عراق را داریم از شما می خواهیم توصیه مارا کنید تا عراقی ها به ما حمله نکنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود : عراقی  امروز با تدابیر رهبری آزاد شده در دولت قبل آمریکا برای عقب نشیی از عراق درخواست پیمان امنیتی بین امریکا و عراق امضا کنند و عراقی ها تا میز قرارداد امنیتی که طبق آن امریکا برای همیشه در عراق پایگاه نظامی برپا کند با تدابیر رهبری ازاد شد، همچنین در کردستان عراق و فتنه بزرگ صهیونسیتی با تدابیر آقا در 24 ساعت کرکوک آزاد شد و این فتنه خاموش شد.

ما امروز هیچ تحدید مرز نداریم و فقط برون مرزی است

کریمی قدوسی گفت : از چند ماه پیش آمریکاییان و اروپاییان شروع به عقب نشینی از قلب آسیا ، خاور میانه کردند به دو علت ، پیام جمهوری اسلامی که باید از این منطقه بروید بیرون ، نروید با جوان های این منطقه روبه برو خواهد شد ، در این 40 سال ببینید چقدر خطر از کنار گوش ایران گذشت با تدابیر رهبری که از منطق قرآن و دین و مکتب عاشورا گرفته شده ، ولی فقیه حکم دین را بیان می کند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار