پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرگز با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش کناره ، صبح دیروز پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرگز در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بندرگز با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

احمدی رییس آموزش و پرورش بندرگز به پیگیری مصوبات جلسه قبل پرداخت و هر یک از اعضا نسبت کم و کیف مصوبات جلسه قبل اظهار نظر کردند.

فرماندار بندرگز در این جلسه خواستار تقویت بصیرت در دانش آموزان شد و گفت : اعتقادات باید در سنین نوجوانی نهادینه شود و فرزندان از طریق آموزگاران و والدین خود فلسفه هر کاری را بدانند.

وی اظهار داشت : نهاد آموزش و پرورش در بحث تربیت و آموزش نیروی انسانی در کنار خانواده بیشترین تاثیرگذاری را در جامعه دارد.

فرماندار بندرگز ، توسعه فضای بهره‌گیری از فناوری و خلاقیت‌های جدید را در آموزش و پرورش با کمک مدیران ، مربیان ، معلمان و حتی اولیای دانش‌‌آموزان ضروری برشمرد و افزود: با تعامل و برنامه‌ریزی و بکار گرفتن شیوه‌هایی جدید برای امر یادگیری از امکانات می توان بیشترین بهره را گرفت.

رئیس شورای آموزش و پرورش بیان داشت:در بحث نماز در مدارس ما باید خانواده ها را هم دخیل کنیم زیرا اگر خانه و مدرسه با هم در تناقض باشند باعث ایجاد پارادوکس در دانش آموز می شود که هزینه های جبران ناپذیری بر عهده دارد

حجت الاسلام کوهستانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان با اشاره به نزدیکی یوم الله 13 آبان گفت :بی شک 13 آبان نقش مهمی در انقلااب اسلامی ایران دارد  و ما باید نگاه ویژه ای به آن داشته باشیم و آن را به سمت بصیرت افزایی سوق دهیم تا توانایی دشمن شناسی را در دانش آموزان متبلور کنیم.

وی در ادامه افزود:استفاده از پتانسیل گفتمان ها و استفاده از اهل قلم در بصیرت افزایی می تواند نقش بسزایی ایفا کند.

 

Amozesh050897 1

Amozesh050897 1

Amozesh050897 1

Amozesh050897 1

Amozesh050897 1

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار