فرماندار شهرستان بندرگز گفت : قشر فرهنگی در جامعه منزلت بالایی دارند و همین موضوع موجب شده که آنها برای سایر اقشار جامعه الگو باشند.

به گزارش کناره ، "حسین احمدی" در نشست با هیات رییسه مجمع فرهنگیان شهرستان بندرگز افزود : آموزش و پرورش یک خانواده بسیار بزرگ است که همه این خانواده برای ارتقا سطح دانش آینده سازان این نظام تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه میزان کارآمدی آموزش به عنوان نتیجه فعالیت معلمان مسیر اصلی توسعه و پیشرفت کشور را تعیین می کند اظهارکرد: توسعه ملی با تلاش معلمان محقق می شود.

این مقام مسوول بیان داشت : معلمان رسالتی مهم در جامعه بر عهده داشته و اداره امور با تدبیر و نه با احساس و هیجان را به آیندگان آموزش دهند.

فرماندار بندرگز با  با بیان اینکه معلمان نقش برجسته ای در جامعه داشته و باید الگوی پیشرفت اسلامی را به دانش آموزان منتقل کنند ، گفت : تمام اقشار جامعه با معلمان در ارتباط بوده و در واقع مسیر اصلی توسعه ، رشد و پیشرفت کشور از معلمان عبور می کند.

احمدی همچنین از مسئولان آموزش و پرورش و و هیات رییسه مجمع فرهنگیان بندرگز خواست تا از توان و دانش فرهنگیان در تحقق رشد وتوسعه شهرستان بندرگز استفاده لازم شود.

وی اظهار امیدواری کرد که با همت والای همه فرهنگیان و معلمان فرهیخته ، جامعه به سوی فردایی بهتر گام بردارد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار