از مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی شامگاه شنبه تیم ملوان بندرگز نماینده گلستان در ثانیه های پایانی وقت های اضافه با نتیجه 6بر5 مقابل شاهین خزر رودسر مغلوب شد.

 

به گزارش کناره ،  صف آرایی دو تیم پرسابقه فوتبال ساحلی شمال کشور در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) بندرگز بازی پرگل اما به نفع تیم مهمان شد.

درحالی که ملوان به لطف تماشاگران پرشور بندرگزی تا لحظات پایانی وقت قانونی با نتیجه 5بر4 از حریف پیش بود، اما اشتباهات فردی بازیکنان باز پاشنه آشیل این تیم شد و بازی را به تساوی کشاند.

وقت های اضافه بازی هم دو تیم پایاپای به پیش رفتند ولی باز اشتباه فردی گلی سه امتیازی به مهمان شمالی هدیه داد تا پیروز میدان باشد.

سرمربی ملوان بندرگز علت باخت این تیم را تکرار اشتباهات فردی در زمین عنوان کرد و گفت: با وجود تمرینات متعدد و تاکید زیاد ،این اشتباهات حتی از سوی بازیکنان با تجربه تکرار شد که بایدبا برنامه ریزی و تمرین این مشکلات را برطرف کنیم.

به گفته مهران شهسوار، پس از این باخت جایگاه ملوان در جدول دوازده تیمی رقابت ها تغییری نکرد و این تیم همچنان در رده پنجم لیگ قرار دارد.

وحید قلی پور، سینا رحمتی هر کدام یک گل و علی رضا کمال غریبی سه گل برای ملوان به ثمر رساندند.

ابراهیم کرد و بهمن آزادگان به همراه عسگری خسروی تیم داوری این بازی را تشکیل می دادند، حسین بهزادی فر وظیفه نظارت برعملکرد داوران را برعهده داشت.

در لیگ فوتبال ساحلی 12 تیم شهرداری سمنان، شهرداری بندرعباس، خزر رودسر، شهریار ساری، شهدای چلیچه، پیام کویر اردکان، شهرداری چابهار، شهید جهان نژادیان آبادان، ملوان بندرگز، پارس جنوبی بوشهر، مقاومت اردکان یزد و ایفا تیم اردکان به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.

ملوان در دوره قبلی لیگ برتر با 28 امتیاز رتبه 6 کشور را کسب کرد، بندرگز در غرب استان گلستان و در 42کیلومتری گرگان واقع است.

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار