مصدومیت های پیاپی بازیکنان، بلای جان تنها نماینده گلستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی شده و مانع اصلی کسب پیروزی این تیم حتی در بازی های خانگی است.

 به گزارش کناره ،ملوان بندرگز که یکی از تیم های باسابقه فوتبال ساحلی کشور است در شرایطی لیگ برتر امسال را به پایان می رساند که کادر فنی آن به دلیل مصدومیت های پیاپی نتوانستند همه بازیکنان را در اختیار داشته باشند. 

غیبت متوالی و متعدد بازیکنان موجب شده تا کادر فنی نتواند ترکیب ایده آل و مورد نظر خود را به میدان بفرستند و هر هفته با بازیکنانی جدید و البته تاکتیک هایی نو به مصاف حریفان بروند. 

یکی از اصول مهم نتیجه گیری در ورزش های تیمی، ثبات در ترکیب و اجرای تاکتیک هایی است که در تمرینات مرور شده اما مصدومیت های متوالی فرصت سنجش و امتحان یک ترکیب ثابت را از تیم ملوان بندرگز گرفت که نتیجه آن ناهماهنگی در بازی ها و ناتوانی در رسیدن به اهداف اصلی مانند گلزنی و جلوگیری از باز شدن دروازه حریفان بود. 

این تیم در آخرین مسابقه خود دیشب در بندرگز به مصاف گساپوش یزد رفت و در پایان با نتیجه 5 بر 3 نتیجه را به حریف واگذار کرد تا نهمین شکست فصل را مقابل دیدگان هواداران کم تعداد خود تجربه کند. 

اگرچه بقای نماینده گلستان در لیگ برتر با توجه به شرایط نامناسب تیم های قعر جدولی قطعی است، اما روی کاغد هنوز این تیم می تواند یکی از گزینه های سقوط به لیگ پایین تر باشد.

در بازی روز گذشته هم ملوان باز تعدادی از بازیکنان اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت تا نگرانی های سرمربی تیم در مورد سرنوشت ملوان در هفته های باقیمانده لیگ برترعلنی تر شود. 
مهران شهسوار به خبرنگار ایرنا گفت: در این بازی 6 بازیکن تیم را به دلیل مصدومیت و یا محروم بودن در اختیار نداشتیم و با تیمی نصفه و نیمه به مصاف تیم دوم جدول رده بندی و از مدعیان همیشگی قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی رفتیم. 

وی بیان کرد: این مصدومیت ها در بازی های آینده هم کماکان سایه ای سنگین بر روی تیم ملوان خواهد انداخت اما چاره ای جز مدارا با این شرایط و بهره گیری حداکثری از ظرفیت فنی تیم و بازیکنان را نداریم. 
سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز ادامه داد: مطابق قانون امکان جذب بازیکن جدید را نداریم و باید با این شرایط تا انتهای مسابقات مدارا کنیم. 
شهسوار ادامه داد: با وجود غیبت چند بازیکن اصلی تیم، چهره یک بازنده را مقابل تیم مدعی گلسا پوش یزد نداشتیم و با بدبیاری فرصت های به دست آمده را یکی پس از دیگری از دست دادیم. 
وی به استقبال اندک هوداران از این بازی اشاره کرد و گفت: بیشتر مسابقات فوتبال ساحلی در شب و زیر نور ورزشگاه ها برگزار می شود، اما امکانات اندک و نامناسب بودن وضعیت روشنایی ورزشگاه بندرگزموجب شد این بازی عصر برگزار شود و همین ناهماهنگی و اطلاع رسانی اندک موجب حضور کم تعداد هواداران پرشمار تیم ملوان شد.

تیم ملوان بندرگز درهفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی دیروز با نتیجه 5 بر 3 مقابل میهمان یزدی خود شکست خورد، گلهای ملوان را در این دیدار علیرضاخسروی و عیسی کمال غریبی(2گل) به ثمر رسانند .

لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با حضور 12 تیم در حال برگزاری است که در پایان رقابت ها دو تیم به لیگ دسته اول سقوط می کنند. 

ملوان با 6 پیروزی ، 10 شکست و کسب 19 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد. 

در فوتبال ساحلی مسابقات با تعیین تیم برنده به پایان می رسد و در این رشته تساوی وجود ندارد. 

تعیین تیم برنده در صورت تساوی تیم ها در وقت قانونی با زدن ضربات پنالتی مشخص می شود که در آن صورت تیم برنده یک امتیاز خواهد گرفت. 
پیروزی در وقت قانونی 3 امتیاز و در وقت های اضافه هم 2 امتیاز برای تیم برنده خواهد داشت. /ایرنا

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار