دست های پشت پرده متصل به فساد در حوزه آرد و نان شهرستان بندرگز آنقدر خوش شانس و یا بهتر است بگوییم؛ گردن کلفت و قدرتمند شده اند که...

به گزارش کناره ، شاید شخص حسینقلی قوانلو _ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان _ هم خبر نداشته باشد اما متاسفانه باید اعتراف کرد که دست های پشت پرده متصل به فساد در حوزه آرد و نان شهرستان بندرگز آنقدر خوش شانس و یا بهتر است بگوییم؛ گردن کلفت و قدرتمند شده اند که این روزها کارمندان دولت هم بر اساس منافع و مطامع آنها جابجا می شوند.

امروز باخبر شدیم؛ جواد نادی خلیلی _ کارمند وظیفه شناس و باوجدان اداره صنعت، معدن و تجارت بندرگز _ که برای افشای فساد حاکم بر حوزه آرد و نان شهرستان بندرگز با دادستان بندرگز و رسانه ها همراهی کرده است؛ به دلایل نامعلوم و دقیقاً در زمانی که موضوع مهم تخلفات آرد و نان شهرستان بندرگز از سوی ایشان و شخص دادستان عمومی و انقلاب بندرگز پیگیری می شد؛ با ابلاغ مدیران ارشد صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از بندرگز به بندرترکمن منتقل شده است.

با وجود آنکه هنوز هم معتقدیم که مدیر کل صنعت، معدن و تجارت  گلستان از چنین رفتارهای زشت و مفسده آوری در حوزه های تحت فرمان خود بی خبر است؛ اما اگر جناب مدیرکل در راستای تنویر افکار عمومی، دلیل موجه، عقلانی، منطقی و محکمه پسندی برای انتقال کارمند وظیفه شناس اداره صنعت و معدن بندرگز به مردم ارائه نکند؛ باید به مردم و رسانه ها حق داد که  این حرکت را در جهت ابتر گذاشتن پرونده تخلفات چند سال اخیر حوزه آرد و نان و در راستای تامین منافع مفسدان اقتصادی تعبیر کرد.

آقای مدیرکل، رسانه ها مردم را از پشت پرده های موجود در حوزه آرد و نان آگاه کرده اند و این رفتارهای ایضایی مانند آب در هاون کوبیدن است.

اگر معتقد به مبارزه با فساد هستید؛ کارمند وظیفه شناس را به محل کارش برگردانید و اگر هم قرار است از فساد اقتصادی در مجموعه تحت مدیریت شما حمایت شود؛ شک نکنید که رسانه ها حتی به اندازه یک مژه بر هم زدن نیز از رصد تحرکات و افشاگری رفتارهای غارتگران بیت المال غافل نخواهند ماند.

اختیار با شماست. مردم منتظر تصمیم شما هستند.
در روزهای آینده تمامی تخلفات حوزه آرد و نان شهرستان بندرگز را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

اسماعیل البرزی

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار