در نشستی با حضور فرماندار بندرگز ، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان و مسوولان مربوطه ، مشکلات صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی بندرگز بررسی شد.

به گزارش  کناره ، فرماندار بندرگز در این نشست گفت : موانع اشتغال را در شهرستان پیگیر هستیم و امیدواریم گام های اساسی برای رفع آنها برداشته شود.

"حسین احمدی" افزود : واحدهای تولیدی شهرک صنعتی در این شرایط خاص که به تولید داخلی نیاز داریم می توانند کمک خوبی به تولید و اشتغال داشته باشند.

وی تاکید کرد: هر گونه مشکلات اداری و حمایت های شهرستانی که می تواند مشکلات صاحبان واحد های تولیدی و صنعتی را حل و فصل کند ، دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم تمامی تلاشمان را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی بکار بگیریم ، تاکید کرد: همه باید برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری و تحقق شعار امسال یعنی تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی تلاش کنیم.

 احمدی با تأکید بر این‌که بانک‌ها نیز باید از همه ظرفیت‌ها از سرمایه‌گذاران حمایت کنند ، تصریح کرد: بانک‌ها باید نسبت به برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی اقدام عملی کنند و از عقب انداختن کار واحدهای تولیدی جلوگیری کنند.

به گفته وی ، دولت در تلاش است از همه‌ ظرفیت‌های داخلی کشور استفاده شود و با حمایت از واحدهای تولیدی و رونق دوباره آنها ، زمینه را برای تولید با کیفیت و استاندارد به منظور صادرات کالاها را فراهم کند.

فرماندار بندرگز ادامه داد : حفظ وضعیت کنونی تولید و فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل بندرگز ، از مهمترین اهداف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان است.

در این نشست واحدهای تولیدی و صنعتی به بیان مشکلات پیش رو در مسیر رونق تولید پرداختند و مدیران دستگاه ها نیز راهکارهای موجود در جهت رفع آن را ارائه و دستورات لازم را صادر کردند.

168641641615354

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار