معاون فرماندار بندرگز در این جلسه گفت : عفاف و حجاب رکن اساسی حفظ بنیان خانواده است.

به گزارش کناره، "شهربانو برهانی" در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته عفاف و حجاب شهرستان بندرگز گفت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف سعی بر کم رنگ کردن مسائل اعتقادی جوانان دارند که خانواده ها باید در این زمینه هوشیار باشند.

وی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف از دیدگاه اسلام اظهار داشت : بانوان ایران اسلامی به دنیا ثابت کردند که با عفاف و حجاب می توان با تهاجم فرهنگی و دسیسه های دشمنان مقابله کرد.

برهانی بیان داشت : انقلاب با احیای ارزش های اسلامی ، نظامی مبتنی بر آموزه های دینی و الهی را بنا نهاد و امروز همگان وظیفه دارند از این ارزش و میراث عظیم حراست و صیانت کنند.

معاون فرماندار بندرگز گفت : مهمترین عامل در توسعه و ترویج حجاب و عفاف در جامعه فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن به عنوان یک باور و اعتقاد در بین عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی باید در انتقال درست ارزش های اسلامی و ایرانی به نسل جوان اقدام اساسی انجام دهند ، ادامه داد: برگزاری برنامه ها و همایش های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت فرهنگ عفاف و حجاب در بین اقشار مختلف مردم باید جزو برنامه های اصلی نهادها و دستگاه های متولی باشد.

برهانی خواستار اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته عفاف و حجاب در شهرستان بندرگز شد و اظهار داشت : برنامه های اجرایی باید پاسخگوی نیازهای مردم باشد و به افکار عمومی آگاهی بخشد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار