دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بندرگز در سال 97 با حضور مدیران دستگاه های مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کناره ، فرماندار بندرگز در این جلسه گفت : با توجه به میزان خسارت های جانی و مالی ناشی از بلایای طبیعی ، آموزش مدیریت بحران امری لازم و ضروری است.

حسین احمدی افزود : تلاش می کنیم تا با برگزاری کارگاه های آموزشی ، گام موثری در ارتقای سطح علمی و اجرایی مدیران و اقشار مختلف مردم برداریم.

وی  اظهار داشت: در سال گذشته همه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بندرگز در دوره آموزشی مدیریت بحران شرکت کرده اند و این دوره آموزشی سه روز به مدت 50 ساعت برگزار شد.

فرماندار بندرگز تقویت زیر ساخت های شهری برای مقابله با مخاطرات طبیعی را ضروری خواند و تصریح کرد: باید به صورت کارشناسی شده نسبت به تقویت زیر ساخت های شهری اقدام شود و خلاء ها جبران شود.

احمدی با بیان اینکه ، بحران و حادثه زمان مشخص ندارد و خبر نمی کند ، گفت : در زمینه خدمات رسانی و رفع مشکلات مردم نباید قصوری صورت گیرد.

135484679845 2

 وی تاکید کرد : آمادگی برای مقابله با بحران اهمیت ویژه ای دارد و همه اعضای ستاد مدیریت بحران ، باید با تعامل و همکاری ، از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

فرماندار بندرگز در این نشست خواستار نوسازی ماشینها و تجهیزات و تقویت امکانات دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شد و برپیگیری پروژه های نیمه تمام مدیریت بحران از سوی دستگاه های مربوطه در شهرستان تاکید کرد.

گفتنی است ، جمالی مدیرکل مدیریت بحران گلستان نیز در این جلسه حضور داشت.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار