دومین جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان بندرگز در سال 97 با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش کناره ، معاون فرماندار بندرگز در این جلسه گفت : با توجه به دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر بازگشایی طرح های سالم سازی از خرداد ماه ، دستگاه های متولی آمادگی کامل برای پذیرش مسافران را داشته باشند.

"شهربانو برهانی" افزود : با توجه به گرم شدن هوا و آغاز فصل گردشگری دریا ، سواحل بندرگز و نوکنده از مقاصد گردشگران است و دستگاه های اجرایی مرتبط باید آمادگی لازم برای خدمات دهی مناسب به گردشگران را داشته باشند.

 وی اظهار داشت : اجرای برنامه های فرهنگی ، هنری و ورزشی ، توجه به امنیت و خدمات رفاهی گردشگران باید توسط کمیته های ستاد ساماندهی سواحل  شهرستان بندرگز پیگیری شود.

معاون فرماندار بندرگز خاطرنشان کرد : با اجرای طرح ساماندهی سواحل ، مشکلات طرح سالم سازی بندرگز به حداقل می رسد که کمیته های 10 گانه ستاد باید با وظایف و مسئولیت های خود بیشتر آشنا شوند.

برهانی با هشدار نسبت به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان گفت : از مسافران و گردشگرانی که در ماه مبارک رمضان به شهرستان و سواحل بندرگز سفر می کنند انتظار داریم که حرمت ماه رمضان را نگهدارند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار