امام جمعه بندرگز گفت : آمريكايي‌ها براي حصر اقتصادي ايران دارند هزينه مي‌كنند، به زودي خواهيد ديد كه اين هزينه، فايده‌اي براي آنها ندارد، ملت ايران قادر است هر تهديدي را به فرصت...

به گزارش کناره ، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل حسینی امام جمعه بندرگز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به  20 فروردين روز قطع رابطه ايران و آمريكا و جشن طليعه پيروزى نهايى ملت ايران‌ اظهار داشت : به‌ دنبال تسخير مركز جاسوسى آمريكا در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸ ابهت ظاهرى اين كشور در بين ملت‌هاى مظلوم از هم پاشيد، امام اين اقدام دانشجويان را عكس العمل ملتى ستمديده در مقابل استكبار جهانى اعلام كردند.

حجتت الاسلام حسینی افزود : آمريكا ستيزى به‌عنوان گفتمان غالب تا به امروز در انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد

وی ادامه داد : امروز هم مقام معظم رهبري فرماندهي مبارزه با آمريكا را در بعد جنگ اقتصادي شخصا به عهده دارند و طي دو سال اخير با اعلام موضوعاتي در مورد اهتمام به توليد و اشتغال براساس راهبرد اقتصاد مقاومتي به عنوان شعار سال، كشور را به سمت و سوي مقابله با تهديدات اقتصادي دشمن هدايت كردند و امسال نيز با اعلام «حمايت از كالاي ايراني» به عنوان شعار سال، مردم  و مسئولان را به همين سمت وسو هدايت فرمودند.

جنگ اقتصادي يك جنگ واقعي است

امام جمعه بندرگز گفت : اخيرا جنگ تعرفه‌ها به منظورحمايت از توليد ملي و حفظ ثروت ملي اعلام شده است.
وی با اشاره به معادن و ظرفیت های بسیار در کشور افزود : ايران اسلامي با ظرفيت‌هاي عظيم خدادادي و زيرساخت‌هاي اقتصادي، سياسي و فرهنگي مي‌تواند در هر نبردي با دشمنان اسلام پيروز از ميدان درآيد. تجربه 40ساله اخير نشان مي‌د‌هد اين يك ادعا نيست، يك واقعيت است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد : آمريكايي‌ها براي حصر اقتصادي ايران دارند هزينه مي‌كنند، به زودي خواهيد ديد كه اين هزينه، فايده‌اي براي آنها ندارد، ملت ايران قادر است هر تهديدي را به فرصت و هر هزينه‌اي را تبديل به درآمد كنند ، توفيقات جمهوري اسلامي در دستيابي به فناوری هسته ای که در تقویم 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای نامگذاری شده است .
خودكفايي نظامي و بسط نفوذ منطقه‌اي ایجاد جبهه مقاومت در منطقه براي اثبات اين ادعا كافي است. امام جمعه بندرگز با اشاره به گزافه‌گویی‌های اخیر ولیعهد عربستان گفت : حضور مقتدرانه ایرانیان در منطقه موجب شده برخی این روزها گزافه گویی هایی داشته باشند ،هماهنگی سیاست تهاجمی ریاض با رژیم صهیونیستی هماهنگی با اسرائیل ، در عین حال ولیعهد عربستان همچنین در رابطه با مساله فلسطین و رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت: « معتقدم که فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها حق دارند که سرزمین خودشان را داشته باشند این سخن به این معناست که عربسستان داره راه به رسمیت شناختن اسرائیل را طی میکنهتلاش عربستان برای عادی‌سازی رسمی روابط با اسراییل بخشی از تدابیر این کشور برای تقویت موضع خود علیه ایران و جریان مقاومت و پیگیری «راهبرد جامع» برای مقابله با نفوذ ایران در منطقه است.

وی افزود : تهدید مستقیم و صریح وی برای انتقال جنگ به عمق ایران در حقیقت بیانگر برنامه وی به عنوان ضربه پیشگیرانه است در حقیقت جانشین ولیعهد سعودی با استراتژی تهاجمی جدید خود در صدد است تا هزینه‌های امنیتی بیشتری را به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کند.
 همچنین محمد بن سلمان با بکارگیری یک گفتمان تهاجمی علیه ایران در تلاش است تا به زعم خود با هشدار نسبت به وقوع یک جنگ تمام عیار میان دو طرف، تهران را از تداوم سیاست‌های خود در حمایت از محور مقاومت و ملت‌های منطقه بازدارد.  «نمایش قدرت» و توجیه شکست سیاست‌های منطقه‌ای عربستان دانست که مصرف داخلی دارد.  چه عربستان از ملت مظلوم فلسطین حمایت بکند یا حمایت نکند همچنان که امام خامنه ای در پاسخ به نامه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس:
حرکت به سمت مذاکره با رژیم غاصب خطای نابخشودنی است. ال سعود دارد مرتکب این خطا میشود و بزودی چوبش را خواهد خورد انشاء الله
 
امام جمعه بندرگزبا تبریک پیشاپیش روز هنر به هنرمندان گفت : 20 فروردین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم  و روزهنر انقلاب اسلامی است ، گرامی میدارم یاد خاطره شهداخصوصا هنرمندان شهید و عرض تبریک دارم پیشاپیش این روزرا بر هنرمندان متعهد و متخصص که با تولید آثار فاخر دغدغه حفظ فرهنگ و اداب رسوم سنن ایرانی اسلامی را دارند ارزوی موفقیت دارم .

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار