فرمانده سپاه بندرگز گفت: مصداق استقلال و عزتمندی کشور در حوزه تمدن ایرانی اسلامی، حمایت همه آحاد جامعه از تولیدات داخلی و بهره مندی از کالای ایرانی است.

 

سرهنگ پاسدار سیدروح الله ابطحی روز سه شنبه در گفت و گو با کناره با بیان اینکه خرید کالای خارجی، نابودی سرمایه ایرانی را به همراه دارد، اظهار کرد: افزایش ورود برخی کالاها به کشور زمینه ساز تعطیلی کارگاه های تولید داخلی می شود.
وی با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولیدات داخلی، اضافه کرد: این نامگذاری ها براساس تدبیر رهبری و در راستای رفع مشکلات کشور انجام می شود.
فرمانده سپاه بندرگز افزود: تولیدکنندگان نیز باید با مساله حمایت از حقوق مشتری آشنا باشند و کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند.
وی یادآور شد: مشتری نیز حق دارد که از خرید اجناس بی کیفیت و نامرغوب خودداری کند.
به گفته وی؛ خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارد به نوعی خیانت در اقتصاد کشور است و برای حمایت از کالای ایرانی باید فرهنگ سازی شود.
به گزارش کناره، رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار سال 97 را «حمایت از کالای ایرانی» اعلام کرد و به دنبال آن دولت در بخشنامه ای، همه دستگاههای دولتی را از خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارد، منع کرد.
بندرگز در غرب استان گلستان و در فاصله 42کیلومتری گرگان واقع است، این شهرستان حدود 50 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار