فرماندار شهرستان بندرگز گفت : ملت ایران در روز ۱۲ فروردین ۵۸ با اراده و خواست خود به " جمهوری اسلامی" رای دادند و شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی محقق شد.

 به گزارش کناره، "حسین احمدی" در مصاحبه خبری افزود :  مردم ایران با درس گرفتن از اتفاقات گذشته در نهضت تنباکو ، شکست خوردن در نهضت مشروطه و کودتای ۲۸ مردادماه سال ۱۳۳۲ ، با قیام امام خمینی (ره) ایستادند و سرانجام ۲۲ بهمن و ۱۲ فروردین ماه را به ثبت رساندند.

وی یاد آور شد : دوازدهم فروردین سال ۵۸ از اعیاد بزرگ ملی و اسلامی و یادآور یک رویداد تاریخی و فراموش نشدنی است و در این روز بیش از ۹۸ و دو دهم درصد مردم به استقرار جمهوری اسلامی آری گفتند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز خاطر نشان کرد: تمامی پیشرفت های امروز ما در رشته های مختلف در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است.

این مقام مسوول ادامه داد : روز ۱۲ فروردین ، روز مرور اهداف و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای تحقق اهداف انقلاب است.

احمدی اضافه کرد : ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای و حمایت از دولت تدبیر و امید در سالی که حمایت از کالای ایرانی نامیده شده همه تلاش خود را صرف تحقق عملی این موضوع خواهد کرد.گ

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار