مراسم اکران فیلم مستند " شرح یک عکس " به کارگردانی و تهیه کنندگی ساتیار امامی برگزار شد.

به گزارش کناره ، فرماندار بندرگز در این مراسم به اقدامات و تنوع فعالیت های فرهنگی هنری در این شهرستان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود : رونق این فعالیت ها نسبت به گذشته مربرط به فراهم شدن شرایط و زمینه آنها بوده است که امیدواریم این مسیر با قوت ادامه پیدا کند.

"حسین احمدی" افزود : شهر بندرگز تاریخ غنی در فرهنگ و هنر دارد و خوشحالیم از اینکه هنرمندان بندرگزی فیلم ها ، مستندها و عکس های خود را به نمایش گذاشتند.

وی اظهار داشت : نسل جدید ما باید میراث دار فرهنگ و تمدن این سرزمین باشد و یکی از روش های انتقال این فرهنگ غنی تجلیل از هنرمندان عرصه فرهنگ و هنر می باشند.

فرماندار بندرگز با قدردانی از تهیه کننده و کارگردان مستند " شرح یک عکس "  افزود : این مستند رشادت ها و ایثارگری های نیروهای امنیتی و انتظامی را به زیبایی به تصویر می کشد.

این مراسم با حضور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و مدیران اجرایی بندرگز ، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از هنرمندان و شهروندان در سالن اداره آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرگز برگزار شد.

در این مراسم از از ساتیار امامی تهیه کننده و کارگردان مستند " شرح یک عکس " و  عماد اسماعیل نژاد معروفترین نجات یافته از حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار