مسافران و میهمانان نوروزی به بندرگز می آیند و می روند ، شهر بندرگز جلوه ای نوروزی به خود گرفته و خیابانها و اماکن دیدنی و گردشگری بندرگز مملو از گردشگران است.

به گزارش کناره ، " محمدابراهیم شربتی " فعال رسانه ای غرب گلستان در یادداشتی آورده است ؛ این روزها ساحل دریای بندرگز ، جنگل ، پارک جنگلی باغو ،  شاهد حضور انبوه گردشگران و مسافران است.اماکن مقدسه از جمله امامزاده حبیب الله نوکنده (ع) و علیرضا (ع)روستای سرطاق پذیرای مسافران نوروزی است.

در سطح شهر بندرگز و خیابان های این شهر شاهد رفت و آمد خودرو های مسافران هستیم و فضای شهر بندرگز ، جلوه خاصی از نوروز باستانی به خود گرفته است.بسیاری از خانواده های بندرگزی این روزها میزبانی مسافران هستند و خوشحال و سرحال با اقوام دوستان و آشنایان خود دیدار می کنند.

شیرینی فروشی های بندرگز نیز رونق خاصی گرفته است و استقبال برای خرید سوغات بندرگز افزایش یافته است.حلوا گردو یا آغوز حلوا  نیز خریداران زیادی پیدا کرده است و مسافران مشتاقانه آن را خریداری می کنند و با خود می برند.خلاصه صفا و صمیمیت و یکدلی در میان بندرگزی ها و مسافران و گردشگران موج می زنند و مسافران خوشحال شهرستان بندرگز را می بینند و با خاطره ای خوش آن را ترک می کنند.

این روزها میهمان نوازی بندرگزی ها به اوج رسیده و آنها به اتفاق اقوام ، دوستان و آشنایان مسافر خود روزگار خوشی را سپری می کنند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار