فرماندار بندرگز در جلسه شورای اداری شهرستان گفت : کارشناسان ضعیف نمی توانند با مردم برخورد درستی داشته باشند ،  شناخت دقیق طرح های اشتغالزایی و ارائه راهنمایی به متقاضیان ، تکلیف مدیران اجرایی و کارشناسان مربوطه است.

به گزارش کناره ،دوازدهمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال ۹۶ با حضور فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بندرگز در این نشست به حضور دشمن شکن اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و آن را نقطه عطف تاریخ ایران دانست.

حسین احمدی  حضور نسل جوان در این راهپیمایی را ستودنی دانست و تصریح کرد : ولایتمداری در وجود جوانان و نوجوانان موج می زند و دیدن این صحنه ها دل دوستان انقلاب را خوشحال و دشمنان را ناامید کرد.

وی با اشاره به توطئه های ۳۹ ساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران ، تاکید کرد : آنچه در طول این مدت توانسته در مقابل جبهه تمام عیار کفر ایستادگی کند بدون شک حضور مردم در صحنه و رهبری های پیامبر گونه مقام معظم رهبری است.

فرماندار بندرگز حضور مردم شهرستان را در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، بی نظیر عنوان کرد و گفت : این حضور آگاهانه مردم ، نشان از بصیرت و بیداری آنان است.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت تدبیر و امید جهت رفع موانع تولید و اشتغال ، برنامه های زیربنایی دارد ، تصریح کرد : سهم شهرستان بندرگز در طرح ایجاد اشتغال در مناطق روستایی ۲۳ میلیارد تومان است و دستگاه های مرتبط باید با همکاری بانک ها به جذب آن اقدام کنند.

رییس شورای اداری شهرستان بندرگز اضافه کرد : تا کنون ۵۷ طرح روستایی با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب پرورش دام ، آبزیان ، قارچ و مرغ گوشتی و زنبور عسل مصوب شده و آماده پرداخت به متقاضیان است.

وی با بیان اینکه دولت ظرفیت های خوبی را برای ایجاد اشتغال در قالب طرح های مختلف ایجاد کرده است ، افزود : شناخت دقیق از این طرح ها و ارائه راهنمایی به متقاضیان ، تکلیف مدیران اجرایی و کارشناسان مربوطه است.

فرماندار بندرگز تاکید کرد : مسئولان باید بسترهای ایجاد اشتغال و تولید در شهرستان را فراهم و به رونق اشتغال کمک کنند و در راستای برداشتن موانع موجود بر سر راه اشتغالزایی گام بردارند.این مقام مسوول با بیان اینکه مشکل اشتغال جامعه منجر به حل بسیاری از مسائل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی خواهد شد ، گفت : همه مسئولان شهرستان موظف به رونق و شکوفایی اشتغال و کارآفرینی در بندرگز هستند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار