فرماندار بندرگز گفت : در ایام فجر 34 پروژه با اعتبار 122 میلیارد و 579 میلیون ریال  با اشتغالزایی 40 نفر افتتاح خواهد شد...

به گزارش کناره ، فرماندار بندرگز در نشت خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : یکی از ارکان مهم توسعه رسانه ها هستند که در نبود آن زنجیره کامل نیست، خبرنگاران هم فعالیت دولت را به گوش مردم برسانند و هم پیشنهاد و انتقاد کنند.

حسین احمدی با تشکر از رسانه ها در انتشار فعالیت های دولت گفت  : اعتقاد دارم در فضای کلی شهرستان رضایت نسبی در بین مردم حاکم است که مدیون قلم های صحیح و بدور از غرض ورزی های شخصی و فردی است.

فرماندار بندرگز با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی شهرستان گفت : در ایام فجر 34 پروژه با اعتبار 122 میلیارد و 579 میلیون ریال  با اشتغالزایی 40 نفر افتتاح خواهد شد که اهم آن شامل  بهره برداری از 155 طرح واحد مسکن روستایی با اعتبار 31 میلیارد ریال ، بهره برداری از طرح فاز دوم یا پلاست گلستان با اعتبار 12 میلیارد ریال و اشتغالزایی 13 نفر در شهرک صنعتی بندرگز ، بهره برداری از طرح مرغداری گوشتی با اعتبار 4 میلیارد ریال و اشتغالزایی 4 نفر و ... می باشد.

وی از حضور محمد قاسم عسگری خیراهل لیوانغربی شهرستان بندرگزی برای تقبل ساخت مرکز دیالیز در 500 متر از بیمارستان شهرستان بندرگز خبر داد و گفت در بحث خیرین سلامت و دیگر حوزه ها خبرهای خوبی می شنویم  و از دیگر خیرین بندرگزی ساکن شهرها و کشورهای دیگر هم استقبال خواهیم کردهمچنین بیمارستان قدیم بندرگز به عنوان مرکز آموزشی و درمانی اعصاب و روان راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد : مهمترین مسئله در شهرستان بندرگز طرح گردشگری عمانی در ساحل بندرگز است ، تمام مشکلات شرکت ایران_عمانی در ساحل بندرگز مرتفع شده که با آمدن سرمایه گذار در مدت کوتاه در قالب یک ستاد گردشگری کلنگ زده خواهد شد.

فرماندار بندرگز تصریح کرد : در رگ خشکیده بندرگز خون تازه ای دمیده می شود و رونق اقتصادی در تمام صنوف شهرستان تاثیر مثبت خواهد داشت و چرخه مالی افزایش خواهد یافت.

وی در پایان گفت : خیلی ها به خاطر ساختار ضعیف اقتصادی از این شهرستان کوچ کردند، امیدوارین با اجرای طرح گردشگری و رونق اقتصادی نقطه عطفی برای این شهرستان و با توسعه آن به جای کاهش با افزایش جمعیت رو به رو خواهیم بود.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار