فرماندار شهرستان بندرگز گفت : انقلاب اسلامی به تاسی از مکتب اسلام و رهبری شخصیت بی نظیری همچون امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

به گزارش کناره ، "حسین احمدی" در دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر سال 96 شهرستان بندرگز افزود : انقلاب اسلامی از حواث عظیم و ماندگار تاریخ معاصر است.

وی ، دهه مبارک فجر را یکی از رخدادهای بسیار بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد : انقلاب اسلامی ما حرکتی برای پایان دادن به استبداد داخلی و استعمار خارجی بود.

احمدی افزود : امام خمینی (ره ) با ایجاد انقلاب اسلامی بازگشت به خویشتن و اسلام ناب محمدی و تحقق استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را معنا بخشیدند.

این مقام مسوول در ادامه با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی گفت : خدمات نظام پس از انقلاب اسلامی عالی بوده و تمام هم و غم مسوولان خدمت به مردم در عرصه های مختلف بوده است.

فرماندار بندرگز اظهار داشت : امروز خوشبختانه در عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، علمی و فرهنگی در دنیا حرف برای گفتن داریم و این افتخارات همه در سایه پیروزی انقلاب اسلامی نصیب کشور شده است.

وی در پایان گفت : امروز لازم است که ما تجلیل گر انقلاب اسلامی باشیم و اقدامات لازم را برای اقشار مختلف جامعه در این زمینه انجام دهیم تا هر سال باشکوه تر از سال های قبل شاهد برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر باشیم.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار