امام جمعه بندرگز گفت :  دغدغه 96درصد مردم بیکاری معیشت ، حذف یارانه و افزیش قیمت حامل های انرژی است .

به گزارش کناره ، حجت الاسلام حسینی امام جمعه بندرگز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی این هفته با اشاهر به آیه ای از قرآن کرم اظهار داشت :  سنت‌هاي الهي زياد هستند سنت ابتلاء يا امتحان، سنت توفيق، سنت هدايت و از همين قبيل و يكي از سنت‌هاي الهي سنت استدراج و املاء است و سنت الهی مجازات استدراجی  مرحله به مرحله قوی و حساب شده حوادث أخیر فلسطین إشغالی که با حرفهای نابخردانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به  رسمیت  شناختن  بيت ‏المقدس  به‏ عنوان پايتخت اسرائيل ، در حال بحران جدیدی قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل حسینی افزود : انديشكده‏ هاى آمريكايى با كمك رسانه‏ هاى تراز اول جهان و حكام مرتجع منطقه حداقل ۱۰ سال به‏ طور مستمر كار كردند تا مسأله فلسطين را به فراموشى ببرند و آن ‏را از صدر كارهاى امت اسلامى خارج  كنند ولى اين تصميم رئیس جمهور آمريكا تمام اين زحمات را يكباره بر باد داد.

 امام جمعه بندرگز با اشاره به جابجايى پايتخت رژيم غاصب صهيونيستى گفت :در روزها و هفته‏ هاى آينده  ما هر روز شاهد اين  رفتارهاى غير منطقى خواهيم بود، رفتارها و تصميماتى كه به هر طرف بچرخد يك  نتيجه  بيشتر ندارد و آن سقوط  بيشتر آمريكا و نزديكتر شدن به فرو پاشى كامل آمريكا و اسرائيل و تحقق اين سنت الهى است كه قرآن  مى ‏فرمايد: « وَ الَّذينَ كذَّبُوا بِآياتِنا سَنَسْتَدْرِجُهُمْ  مِنْ  حَيثُ لا يعْلَمُونَ وَ أُمْلى لَهُمْ  إِنَّ  کَیْدِى  مَتِینٌ »

يعنى كسانى ‏ كه نشانه ‏هاى ما را تكذيب مى‏ كنند، يواش يواش از جايى كه به  فكرشان هم نمى ‏رسد ، آن‏ ها را پايين مى ‏كشيم ، به آن‏ ها مهلت مى ‏دهم  چرا  كه  نقشه‏ ام  حساب شده است!

حجت السلام حسینی تصریح کرد : اين واقعيت براى افراد خِردمند يك  پيام دارد: هيچ گفت‏ و گو و معاهده‏ اى با اين مركزِ تصميم ‏گيرىِ آشفته به نتيجه نخواهد رسيد و ارتباط  با اين طاغوت رو به  زوال ، جز ذلت و خوارى  و نكبت  دستا وردى  نخواهد داشت  و مذاكره و امتياز به  كشورهاى اروپايى  كه رهبرىِ چنين رژيم به هم ريخته و در حال  فروپاشى  را  پذيرفته ‏اند به همان اندازه غير خردمندانه است  كه مذاكره و امتياز دهى به بختيار بعد از فرار شاه خائن غير خردمندانه بود!!

وی ادامه داد : مستضعفان بدون ‏شك پيروز اين ميدان هستند و البته  اين  پيروزى آنطور كه مولاى ما حضرت امام خامنه ای در عيد مولود فرمودند يك شرط  دارد و آن هم استمرار مقاومت وايستادگى در مقابل  طاغوت است. جبهه استكبار روز به  روز ضعيف ‏تر و به نابودى كامل نزديك‏ تر و جبهه مستضعفين و مردم  آزاديخواه جهان روز به روز مستحكمتر و فشرده ‏تر خواهد شد. خدا منطق و قدرت برنامه ‏ريزى عالمانه را از مستكبران گرفته ، به زودى جانشان را هم خواهد گرفت.

امام جمعه بندرگز با اشاره به تجلیل امام خامنه ای از کشتیگر پهلوان کریمی گفت : اقا  در این دیدار فرمودند " احساس عزت کردم " ، پوریای ولی دل یک مادر را شاد کرد این پهلوان دل هزاران مادر فلسطینی را شاد کرد .

حجت الاسلام حسینی در خصوص ارائه بودجه 97 دولت به مجلس  نیز اظهار داشت :  گول برخی مرفهین بی درد را نخوریم ، افزایش عوارض خروج از کشور دغدغه 4 درصدی ها و سرمایه داران است ،  دغدغه 96درصد مردم بیکاری معیشت حذف یارانه و افزیش قیمت حامل های انرژی است .

وی افزود : در امریکا   4درصد از بودجه کشورش اختصاص دارد به کهنه سربازها یعنی حدود 180 ملیارد دلار،اگر این حقوق هنگفتی را برای رزمندگان 8سال دفاع مقدس ما بود روشن فکرها چه میکردنند؟!

امام جمعه بندرگز همچنین مردم را به توجه به نکات ایمنی و استفاده بهینه مصرف بهینه انرژی در فصل سرما توصیه نمود.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار