فرماندار بندرگز با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری ، اقتصاد مقاومتی : تولید و اشتغال  گفت : بانکها نقش مهم و اثرگذاری درتحقق رونق تولید و اشتغال دارند و یاری رسان دستگاههای  دولت می باشند .

 به گزارش کناره، صبح امروز محمد احمری مدیر بانک ملی حوزه غرب استان به اتفاق مدیر شعبه مرکزی بانک ملی بندرگز با علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز در فرمانداری  دیدار و گفتگو کردند. 

علی اصغر میرزایی با بیان اینکه برنامه های مشخص و مهمی در راستای اشتغال پایدار روستایی ابلاغ شده است و در بعضی از روستاهای پیشرفتهای خوبی حاصل گردید، اظهار داشت: بیشتر نگاهمان در بحث توسعه روستایی است  و طرحها و برنامه ها مورد بررسی قرار می گیرد و همکاری و همراهی بانکها در پرداخت ، می تواند امور را تسریع نماید.

 وی آنگاه به ایجاد اشتغال و اجرای طرح کارورزی اشاره کرد  و افزود :  از طریق سامانه رصد حداقل 914 نفر سهمیه ایجاد اشتغال شهرستان می باشد و متقاضیان اشتغال باید از طریق سامانه ثبت نام کنند .

نماینده عالی دولت در شهرستان با تشریح موارد تسهیلات تکلیفی و اعطای وام مطابق قانون برنامه ششم  و دستورالعمل ابلاغی از سوی معاونت امور روستایی نهاد ریاست محترم جمهور برای طرحهای تولیدی خودکفایی روستاها خواستار تعامل بیشتر و بهتر بانک ملی در جهت فراهم سازی زمینه های سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات در حوزه بانکی شد.

در ادامه احمری مدیر بانک ملی حوزه غرب استان، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مطلوب و موثر بانک ملی ایران  به خصوص در بخش های پرداخت تسهیلات رونق تولید و اشتغالزا و مشاغل خانگی از استقبال هر طرح و دستورالعملی که منجر به رونق تولید و اشتغال شود، خبر داد و به تشریح سامانه بام بانک ملی ایران پرداخت و گفت: بانک ملی در راستای اهداف متعالی خود بمنظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات مطلوب بانکی سامانه بزرگ و کامل بانکی بنام  بام را ارائه نمود که با دارا بودن  ویژگیها، امکانات و مزیتهای بی شمار و... نیازهای مشتریان را فراهم و از لحاظ مدیریت زمان بسیار مفید است.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار