رئیس شورای اسلامی شهر نوکنده از انتخاب نمایندگان شورا در سازمان های وابسته و غیروابسته خبرداد.

به گزارش کناره ، ابوالقاسم مازنی رئیس شورای اسلامی شهر  نوکنده  در گفت و گو با خبرنگار کناره اظهار داشت : شورای اسلامی شهر در سومین جلسه رسمی خود ، تکلیف نماینده ها را درکمیته و هئیت ها در فضاي همدلي و با وفاق و تاييد اعضای شورای شهر ،به مدت یک‌سال انتخاب کردند.
مازنی گفت : در کمیته انضباطی ماده 15 قانون تاکسیرانی برای جلوگیری از تخلفات رانندگی، حسن مازنی بعنوان نماینده شورا در کمیته فوق انتخاب گردید.
همچنین  موسی شربتی و حسن مازنی بعنوان نماینده اصلی و ابوالقاسم مازنی ‌علی البدل  و مهدی نمازی علی البدل بدوی در هیئت حل اختلاف مالیاتی به اداره امور مالیاتی شهرستان بندرگز معرفی شدند.
رئیس شورا افزود : اعضای شورای اسلامی شهر بعد از بحث و بررسی ،حسن مازنی عضو شورای اسلامی شهر را بعنوان نماینده شورا در شورای فرداست انتخاب کردند .
مازنی با اشاره به آغاز بکار دوره پنجم شورا گفت: يقينا هدف همه همکارانم در شورا تلاش در راستاي رفع مشکلات و رشد و توسعه بيش از پيش شهرمان خواهد بود و در اين راه دست همه شهروندان عزيز را مي فشاريم تا بتوانيم با کمک و همراهي دوجانبه، شهر نوکنده را به جايگاه واقعي اش برسانيم.روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرنوکنده

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار