زمانی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بندرگز گفت : در آستانمه سال تحصیلی جدید تا کنون حدود 200 میلیون ریال کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع اوری شده که نسبت به سال گذشته 4 برابر افزایش یافته است.

به گزارش کناره ، محمدرضا زمانی رییس کمیته امداد شهرستان بندرگز در مصاحبه با خبرنگار کناره اظهار داشت : از 23 شهریور جشن عاطفه ها در شهرستان بندرگز همزمان با سرار کشور با ایجاد پایگاه های ثابت و سیار و با شعار " مهر در انتظار همدلی " آغاز شد .

زمانی افزود : با ایجاد ستاد جشن عاطفه ها و مکاتبات با ادارات و اصناف ،  کمک های مردمی و تخفیفات از کسبه ها برای نیازمندان در آستانه سال تحصیلی جدید جمع آوری و اجرایی شد.

زمانی با اشاره به افزایش کمک های مردمی به نسبت سالهای گذشته گفت : در طرح اکرام و محسنین رشد چشمگیری نسبت به سالهای گذشته داشته ایم، تا کنون حدود 200 میلیون ریال کمکهای نقدی و غیر نقدی داشته ایم که نسبت به سال گذشته 4 برابر شده است.

 

هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه ها

وی افزود : البته با هماهنگی که با آموزش و پرورش انجام شده 19 مهر روز چهارشنبه  نیز زنگ عاطفه ها با شعار " هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه ها " در مدارس شهرستان بندرگز همزمان با سراسر کشور به صدا در خواهد آمد.

وی هدف از این شعار را ایجاد یک مجمع خیرین دانش آموزی عنوان کرد و گفت : با این کار سطح سن کمک به نیازمندان پایین تر می آید و فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان فراگیر می شود.

رییس ککمیته امداد شهرستان بندرگز تصریح کرد : با هماهنگی که با مرکز نیکوکاری در شهرستان داشتیم طرحی را با عنوان سفیران امداد در دست اجرا داریم ، دانش آموزان سرپرستی حدود 25 یتیم شهرستان را بر عهده گرفته اند.

زمانی به همکاری بخشداران ، دهیاران و شوراهای روستا ها اشاره کرد و گفت : در همه روستاهای منطقه این عمل خیر انجام و دانش اموزان نیازمند شناسایی و رسیدگی می شوند و امیدواری هیچ دانش اموزی نباشد که به دلیل نیاز مالی از رفتن به مدرسه محروم بماند.

زمانی ادامه داد : مهمترین هدف ما از جشن عاطفه ، فرهنگ سازی روحیه انفاق و نیکوکاری و تقویت آن بین جوانان و نوجوان است و بتوانیم قسمتی از آلام و دغدغه های  نیازمندان را برطرف سازیم و به چشم اندازی که برای رفع مشکلات نیازمندان در نظر گرفتیم برسیم.

رییس کمیته امداد شهرستان بندرگز در پایان گفت: خیرین و نیکوکاران می توانند با شماره آنی پرداخت  *8877*0174#   با موبایل و شماره حساب   0111 2949 98004 نزد بانک ملی  کمک های نقدی خود را به طور مستقیم به حساب کمیته امداد شهرستان بندرگز واریز نمایند.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار