مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات جام روستا قهرمان و مسابقات فوتسال لیگ کارکنان دولت شهرستان بندرگز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان بندرگزبرگزار گردید.

 به گزارش کناره ، در این مراسم که با حضور مسوولان شهرستان برگزار شد مردانی رئیس محترم اداره ورزش  و جوانان بندرگزگفتن : در سال 95 اولین دوره مسابقات جام روستا قهرمان با شور و نشاط خاصی در بین اهالی روستاهای بخش مرکزی بندرگز  برگزار گردید که این موضوع باعث شد اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرگز با عنایت به حضور حداکثری در این مسابقات رتبه نخست را در بین تمامی شهرهای استان کسب نماید و بنا براین  امسال شاهد حضور دو نماینده در دومین دوره مسابقات جام روستا قهرمان خواهیم بود . 

میرزایی فرماندار بندرگز نیز  گفت : ورزش از طریق سه محور حمایت می شود :  مردم ، ورزشکاران و دولت که نقش دولت  در این بین پررنگ تر است . در سال گذشته بعد از پیگیری فراوان ساخت سالن ورزشی صدرا آغاز  شد امید است در آینده نزدیک  شاهد پایان این پروژه باشیم .

در این مراسم  پس از قرعه کشی دومین دوره مسابقات جام روستا قهرمان تیم های سرمحله ، ولفرا ، دشتی کلاته غربی ، گز شرقی ، سوته ده ، ابراهیم آباد ، باغو کناره ، سرطاق و حسین آباد در گروه الف و تیمهای کارکنده ، گز غربی ، کوه صحرا ، گلفرا ، باغو ، وطنا ، محمد آباد و دشتی کلاته غربی در گروه ب این رقابتها قرار گرفتند .

شایان ذکر است این مسابقات با حضور 17 روستای بخش مرکزی بندرگز در دو گروه الف و ب برگزار می گردد .

در قرعه کشی مسابقات فوتسال لیگ کارکنان دولت تیمها در 4 گروه قرار گرفتند که بشرح ذیل می باشد ؛

گروه A: شهرداری نوکنده ، شهرداری بندرگز ، منابع طبیعی ، فنی و حرفه ای و تامین اجتماعی ، اداره ثبت اسناد

گروه B: سپاه ، آب و فاضلاب ، کمیته امداد ، بخشداری ( دهیاری ) ، جهاد کشاورزی

گروه C: فرمانداری ، دانشگاه آزاد ، اداره برق ، آموزش و پرورش ، مرکز بهداشت

گروه D: ورزش و جوانان ، اداره گاز ، نیروی انتظامی ، بنادر و کشتیرانی ، مخابرات

لازم بذکر است این مسابقات با شرکت 20 تیم در چهار گروه برگزار میگردد .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار