شهردار نوکنده در دیدار با فعالان فضای مجازی و خبرنگاران نوکنده در خصوص مسائل و مشکلات این شهر به گفت وگو پرداخت.

به گزارش کناره ، رضا منوچهری در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه ها در جامعه اظهار داشت : افرادی که موقعیت اطلاع رسانی را بر عهده گرفته اند هم باید امانت دار بشند و هم صداقت و عدالت را در انتشار مطالب رعایت کنند.

وی افزود : سالم ترین افراد در شغل خبرنگاری هستند ،خبرنگارانی که جریان سیسی خاصی را دنبال می کنند در مسائل فرهنگی و اجتماعی باید بی طرف باشند و چشمشان را بر جریانات سیاسی ببندند.

در نوکنده کمبود آب وجود ندارد!

منوچهری شهردار نوکنده با اشاره به فشار کم آب در برخی از محلات نوکنده و ناراحتی مردم این شهر از انتقال آب به بندرگز گفت : ما در شهر نوکنده کمبود آب نداریم، علت فشار کم آب در برخی محلات چون منوچهری ها فرسودگی لوله هاست که با  افزایش فشار آب موجب ترکیدگی لوله ها می شود ، از ابتدای سال تا کنون شاهد حدود 30 نقطه ترکیدگی در شبکه ابرسانی شهر بوده ایم.

وی در جواب به شایعات انقال آب نوکنده به بندرگز  ادامه داد : انتقال آب به بندرگز فقط در ساعات پر مصرف سال که ذخیره آب در نوکنده به حد نصاب است انجام می شود نه به طور کامل هر روز.

پیگیری 3 پروژه مهم گردشگری در نوکنده

شهردار نوکنده اظهار داشت : یکی از وظایف شهرداری و شورای شهر رونق اقتصادی شهر است ، با افزایش جمعیت مزارع  شهر نوکنده روز به روز کوچکتر می شود و جواب گوی مردم نخواهد بود، رونق گردشگری می تواند سود سرشاری را برای مردم منطقه ایجاد نماید.

وی افزود : ایجاد پارک جنگلی در جنگل نرگسیه به مساحت 10 هکتار ،  ایجادایجاد مرکز ورزشهای ساحلی کشور و ایجادمجتمع تفریحی و گردشگری در سد کنترل سیلاب نوکنده سه پروژه گردشگری است که در نوکنده در حال پیگیری است و بزودی اجرایی خواهد شد.

وضع شهرداری نوکنده رو به بهبود است

منوچهری با اشاره به برخی از عملکردهای خود در این مدت گفت : از سال 74 که مجوز شهر برای نوکنده صادر شد 10 شهردار در این سمت حضور داشتند، از قبل از ورود بنده ، شهرداری یک میلیارد از ادارت طلب داشت که قسمی از این مطالبات گرفته و بخش عمده ان طی پیگیری ها قست بندی شده و در حال دریافت ان هستیم.

*موقعیت فعلی پنجشنبه بازار مناسب نیست و تا 2 ماه آینده جابه جا خواهد شد.

* 40 میلیارد تومان برای بیمارستان شبانه روزی مرحوم حاج علی اکبر کرد هزینه شد که بزودی افتتاح خواهد شد.

* آسفالت 20 هزار مترمکعب

* خرید دو خودروی خدماتی با پایین ترین قیمت

* ساخت 2 سوئیت در ساختمان آتشنشانی

* دیواره سازی 200 متر رودخانه ، لایروبی و افزایش ارتفاع رودخانه  برای مقابله با خسارات سیلاب

* 1500 تعریض در شهر

* 1500 متر جدول کشی

* و ...

شهردار نوکنده با اشاره به بدهی 2 و نیم میلیارد تومانی عوارض مردمی گفت : شهرداری بدون حمایت مردم نمی تواند کاری در شهر انجام دهد ، مردم ، شورا و شهرداری با همکاری هم می توانند شهر را سروسامان دهند

وی همچنین برای پرداخت راحت تر عوارض گفت : شهروندان با مراجعه به شهرداری می توانند برای پرداخت قسطی عوارض اقدام نمایند.

در پایان نیز از فعالان رسامه ای شهر نوکنده با اهداء هدایایی تقدیر شد.

 

nokandeh768345334 1

nokandeh768345334 1

nokandeh768345334 1

nokandeh768345334 1

nokandeh768345334 1

nokandeh768345334 1

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار