امام جمعه شهرستان بندرگز از توابع استان گلستان با اشاره به مراسم تحلیف دولت دوازدهم گفت: بار دیگر فصل همدلی، همکاری و خدمت در فرصتی که مردم با رأی خود و رهبر معظم انقلاب با تنفیذ حکم ریاست جمهوری به‌وجود آوردند، آغاز شده است.

 

به گزارش کناره، سید ابوالفضل حسینی در خطبه های نماز جمعه بندرگز اظهارداشت: در شرایط امروز منطقه و جهان و آرایش های پنهان و آشکار دشمنان قسم خورده ملت ایران، بیش از هرزمان انتظار می‌رود که همه ظرفیت‌های داخلی برای پیشرفت و تعالی کشور بسیج شود و یأس و ناامیدی برای بدخواهان و معاندان ایجاد گردد.
وی حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی از حیث مشارکت سیاسی و مناسبت‌های آن را مهم بیان کرد و گفت باید قدرشناس این مردم باشیم.
حسینی اظهارداشت: ایده‌ها و هشدارهای راهبردی رهبری معظم انقلاب در زمینه برجام ، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با مفاسد، آسیب‌های اجتماعی، فقر و بیکاری و در نهایت اصرار بر روحیه جهادی و ایستادگی در برابر نظام سلطه و جبهه استکبار باید همواره مدنظر باشد.
امام جمعه بندرگزهمچنین با اشاره به مراسم تحلیف رییس جمهوری افزود: علاوه بر رویه های معمول که طبق قانون اساسی در دوره های مختلف انجام می شده ، استقبالی که از دعوت جمهوری اسلامی برای شرکت در این مراسم از سوی هیأت‌ها و شخصیت‌های سیاسی خارجی صورت‌ گرفت، تفاوت‌هایی را نسبت به تحلیف‌های گذشته به‌وجود آورده است.
وی گفت: این میزان استقبال در شرایط کنونی و تحولاتی که در سطح منطقه و دنیا اتفاق افتاده و نقشی که جمهوری اسلامی ایران در این تحولات دارد بسیار معنی دار می باشد.
امام جمعه بندرگز افزود امروز با گذشت 39 سال از عمر نظام اسلامی، این سطح از حضور هیأت‌ها و شخصیت‌های جهانی و منطقه‌ای، گویای‌ بی‌تأثیر بودن اراده استکبار جهانی برای منزوی کردن ایران است.
بندرگز در غرب استان گلستان واقع است.

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار