سومین جلسه ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان بندرگز با حضور فرماندار ، سرپرست شبکه بهداشت ودرمان ، روسای ادارات عضو کارگروه و کارشناسان فنی مرکز بهداشت در محل سالن اجتماعات فرمانداری بندرگز برگزار شد .


به گزارش کناره ، میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در جمع بندی مطالب این جلسه و پس از طرح موضوعات مختلف ارتقای سطح سلامت جامعه را مرهون تلاش  و همکاری و همیاری همه اعضای کارگروه سلامت عنوان کرد .
دکتر علی ساورعلیا سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرگز نیز از مدیران و روسای ادارت همگام در برنامه های سلامت تقدیر کرد .
دکتر ساورعلیا همچنین با توجه به تعدد موضوعات بهداشتی ودر راستای ارتقای سلامت و امنیت غذایی شهروندان از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا موضوعات مورد نظر خود را  به صورت کتبی به دبیرخانه کارگروه ارسال نمایند .
مدیریت پسماند و تعمیر سیم تریلر جایگاه موقت زباله در بندرگز ، سوانح و حوادث ترافیکی در جوانان و نوجوانان و اطلاع رسانی هفته جهانی شیر مادر از 10 لغایت 16 مردادمام دستور کار سومین جلسه ی کارگروه سلامت وانیت غذایی شهرستان بندرگز را تشکیل می داد که مسئولین فنی واحدهای مربوطه در این خصوص به ارائه ی گزارش پرداختند .



AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE
 
 
انتهای پیام/


 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار