همایش گرامیداشت روز ملی دهیاریها با حضور فرماندار ، بخشداران و دهیاران شهرستان بندرگز و بخش اورامان شهرستان سروآباد استان کردستان در فرمانداری بندرگز برگزار شد.

به گزارش کناره، علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز با گرامیداشت روز ملی دهیاریها اظهار داشت : جلسات منظم و مستمر با دهیاران باید برگزار گردد تا جهت تدوین مناسب برنامه های اجرائی و عمرانی از نظرات و پیشنهادات آنها استفاده گردد.

میرزائی افزود : دهیاران باید ارتباط خود را با مردم افزایش دهند و یکی از ویژگیهای دهیاران باید ایجاد همدلی و اتحاد در بین مردم و از بین بردن نقاط افتراق موجود در روستا باشد.

وی همچنین اظهار داشت : مدیریت روستائی برابر است با تحول و توسعه ، نوع مدیریت دهیاران باید شامل تحول قابل لمس در محیط روستا باشد و همواره وضعیت روستا از لحاظ ظرفیتها ، امکانات و مشکلات بررسی و در قالب یک برنامه مدون به آن پرداخته شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود :  از بالاترین سطح مدیریتی کلان کشور تا پایین  ترین رده آن در سطح روستاها در موفقیت دولت موثر بوده و فعالیت دهیاران نیز در این فرایند تاثیر گذار می باشد.

فرماندار بندرگز نگاه دولت تدبیر و امید را نگاه تحول همه جانبه دانست و افزود : قطعا توسعه و تحول در سطح روستاها در توسعه همه جانبه کشور اثر گذار خواهد بود.

گفتنی است در این همایش بخشداران و دهیاران حاضر گزارشی از عملکرد و بازخورد تجربیات خود در حوزه مربوطه را ارائه نمودند.

1500288873 1

1500288882 2

 /انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار