حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل حسینی  گفت : طبق آمارهای رسمی در خود آمریکا که مهد اجرای سند 2030 است هر 109 ثانیه یک زن مورد تجاوز قرار می گیرد

به گزارش کناره ، حجت الاسلام  حسینی امام جمعه بندرگز اظهار داشت : امروز سیاست حذف اسلام در آندلوس در ایران در حال اجراست ، در آندلوس رقاص خانه ها راه انداختند ، آوازه خوانان آوردند و کمکم دیگر اسلامی نبود ،امروز  برخی می خواهند از اینگونه فضا و سناریودر ایران اجرا کنند و اسلام را از ایران جدا کنند و فساد را در ایران نهادینه کنند  بی حیایی ، بی عفتی ، بی غیرتی در جامعه نهادینه شود  ، متاسفانه دشمن به جدیت درحال عملیاتی کردن این پروژه در ایران است.

امام جمعه بندرگز با اشاره به حادثه دردناک قتل آتنا  در آذربایجان  و آسیب شناسی این موضوع گفت : چرا در بین زنان داشتن طلا زیاد شخصیت است ؟ در بین زنان هر که طلا و زیورآلات نداشته باشد گویی چیزی کم دارد و شخصیت او ناقص است در صورتی که زن با فهم و سخن گفتن خود شخصت خود را معرفی می کند، طلا بد نیست و زینت زن است ولی نباید در همه جا نشان داده شود و طوری لباس پوشید که همه آن را ببینند.

وی ادامه داد : برخی از زنان با آرایش غلیظ  با پوشش های نامناسب و چسبان که اعضای بدنشان نمایان است چون ساپورت درکوچه و پس کوچه ها راه می روند می چرخند  قاتل " آتنا " هستند فقط آن بیمار روانی جنسی که قتل را انجام داد قاتل نیست، قاتل آنهایی اند که در فضای مجازی برای چند لایک و فالو بیشتر عکس برهنه خودشان را می گذارند وغریضه جنسی جوان تحریک می شود و دستشان به آنها نمی رسد و اینگونه حوادث دلخراش و غمناک در کشور به وقوع می پیوندد.

امام جمعه بندرگز در بخش دیگری از سخنانش گفت : برخی افراد به ظاهر روشن فکر می گویند اگر این دختر سند 2030 را یاد می گرفت این اتفاق برای این دختر نمی افتاد!!!!؟!!!!

برید آمارها مطالعه کنید از کشور هایی که این سند 2030 در آن  سالهاست به اجرا درآمده !  طبق آمارهای رسمی در خود آمریکا که مهد اجرای سند 2030 است هر 109 ثانیه یک زن مورد تجاوز قرار می گیرد، بیش از 90% زنان آمریکایی در دوران جوانی مورد سوء استفاده های جنسی قرار گرفته اند ، در کشورهای انگلیس ، فرانسه ، آلمان ،فندلاند 60 الی 79%  از دختران قبل از 16 سالگی مورد سوءاستفاده جنسی قرار می گیرند!!! این ها محصول اسناد یونسکو ، 2030 و ... است که به خورد ما می دهند و مسئولین قافل اند!

در حالی که دین ما مملو است از احکام تربیتی و آموزش سبک زندگی است و هیچ نیازی به اینگونه آموزش ها ندارد.

حسنی با توصیه والدین در آموزش و تربیت فرزندانشان گفت : پدر و مادرها بیشتر  به فکر تربیت فرزندانشان باشند، برای تربیت فرزندان وقت بگذارند ، خانواده اولین کوچکترین واحد اجتماع است و انسان اولین گام ها تربیتی را از خانه یاد می گیرد.

انتهای پیام /

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار