فرمانده سپاه شهرستان بندرگز با عنوان برنامه های فرهنگی و اجتماعی ساپ در شهرستان بندرگز گفت : شعار هفته " حیا ، عفاف ، حجاب ، ندای فطرت و تعالی اجتماعی " است...

به گزارش کناره ، سرهنگ مجید زمانی فرمانده سپاه شهرستان بندرگز در گفت و گو با خبرنگار کناره در حاشیه مراسم اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده اظهار داشت : ترویج و اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه مستحکم‌ترین سد در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است پس باید بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.

فرمانده سپاه بندرگز ادامه داد: بیشتر برنامه های دشمنان در فضای مجازی و شبکه های ماهواره علیه زنان است چرا که آنان رکن اصلی خانواده را تشکیل می دهند.

وی با اشاره به شعار هفته " حیا ، عفاف ، حجاب ، ندای فطرت و تعالی اجتماعی " افزود : بسیج پیشگام جنگ نرم در راه حفظ حجاب و بانوان با عفت و نخبگان علمی اسلامی  گام نهاده ، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاثیر مهمی در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

وی با اشاره به توطئه استکبار جهانی برای کمرنگ کردن ارزش‌ها در قالب تهاجم فرهنگی، گفت: هنر بسیج مقابله با برنامه‌های ضد فرهنگی دشمن است.

سرهنگ زمانی تصریح کرد : تجربه نشان داده که از پیش انقلاب تا کنون حجاب هیچگاه مانع حضور بانوان در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و سیاسی و حتی در زمان حضور در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی نشده بلکه موجب مطرح شدن و بازتاب مثبت جهانی شده است.

فرمانده سپاه با اشاره به تولیدات داخلی گفت : تولیدی های کشور هم باید در این راستا با ایده های زیبا و اسلامی اقدام به تولید محصولی کنند که هم حجاب در آن رعایت شده باشد و هم مورد پسند اجتماع و بانوان باشد.

وی در پایان گفت: راهپیمایی و اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده که هم اکنون در حال برگزاری است،  مسابقات هنری با موضوع عفاف و حجاب، کارگاه پرسش و پاسخ دختران و مادران ، کلاس های تخصصی عفاف و حجاب ، معرفی الگوهای برتر حجاب و عفاف ، تجلیلی از بانوان محجبه نخبه ، فروش با تخفیف و دوخت رایگاه چادر در راستای فرهنگسازی  و...  از جمله  برنامه های سپاه شهرستان بندرگز در هفته عفاف و حجاب  می باشد.

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار