در چند روز گذشته تصویری از راهپیمایی روز قدس در شهر بندرگز در فضای مجازی منتشر شده است که در آن به صورت نمادین و با ساخت تابوت از " برجام " و دولت دکتر روحانی انتقاد شده است. 

به گزارش کناره اسماعیل البرزی در یادداشتی آورد: مدیر اصلاح طلب یک کانال تلگرامی با انتشار گسترده این عکس از فرماندار بندرگز انتقاد کرد که چرا در مقابل دیدگان وی از عملکرد دولت انتقاد شده است. 

نقدی بر این انتقاد:
۱ _ در طی دو دهه اخیر همواره رسانه های اصلاح طلب آسمان و زمین را به هم دوخته اند تا مثلا آزادی بیان کم رنگ نشود. حال چگونه است که یک خبرنگار مدعی اصلاح طلبی از آزادی بیان منتقدان برجام بر آشفته می شود؟ مگر آزادی بیان فقط مخصوص اصلاح طلبان است؟

۲ _ مگر " زنده باد مخالف من " شعار راهبردی اصلاح طلبان نیست؟ چرا باید فرماندار بندرگز را که با خونسردی و در نهایت احترام به نظرات مخالفان دولت در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده است به ناتوانی و یا از این دست واژه ها متهم کنیم؟ آیا " زنده باد مخالف من " برای شما فقط یک شعار است که هر جا به نفعتان باشد از آن بهره می برید و یا بهتر است بگوییم دیگی که برای شما نمی جوشد سر ... در آن بجوشد ؟ منظورتان این است؟ 

۳ _ در بسیاری از مناسبت ها شخص رئیس جمهور نیز به صورت مستقیم و حضوری مورد انتقاد مخالفان قرار گرفته و خم به ابرو نیاورده است. چگونه باید انتظار داشت که فرماندار دولت روحانی در مقابل منتقدان و آن هم در راهپیمایی روز قدس که نماد وحدت ملی است با منتقدان درگیر شود و یا بدتر از آن صحنه را ترک کند؟  

از هر زاویه ای که به این موضوع می نگریم متوجه می شویم که رفتار فرماندار بندرگز مصداق عملی تمکین به منش و شعارهای اصلاح طلبی است و وارد آوردن هجمه به وی ممکن است به سفارش کسانی باشد که در دولت دوازدهم نقشه تصاحب کرسی فرمانداری بندرگز را در سر می پرورانند.

هر چند ممکن است عده ای به نقد ما هم انتقاد کنند اما ما به آزادی بیان آنها احترام می گذاریم.
قدری عاقل و منصف باشیم ...

اسماعیل البرزی

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار