بخشدار نوکنده گفت : مردم با حضور پرشور پای صندوق های اخذ رای ، شعور سیاسی خود را به جهانیان نشان دادند.

 به گزارش کناره،"سعید هراتی" در گفت و گوی خبری ضمن تقدیر از عوامل برگزار کننده انتخابات در بخش نوکنده افزود : انتخابات در این بخش در صحت و سلامت برگزار شد.

وی ادامه داد : تمامی عوامل برگزار کننده اعم از اجرایی ، نظارت ، پشتیبانی و امنیتی مسولیت خود را به نحو احسن انجام دادند که نتیجه آن خلق حماسه سیاسی و انتخاباتی سالم و باشکوه بود.
بخشدار نوکنده در بخش دیگری از سخنان خود گفت : رسانه ها در این دوره از انتخابات نقش تاثیرگذاری را ایفا کردند و توانستند در مشارکت حداکثری مردم تاثیر بسزایی داشته باشند.
این مسوول با تقدیر از خبرنگاران در همراهی با کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد انتخابات بخش نوکنده ، افزود : خبرنگاران جراید ، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی و به این نسبت خبرنگاران صدا و سیما در استان برای پوشش خبری انتخابات با کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات نوکنده همکاری داشتند.
هراتی ، از حضور مردم ولایتمدار نوکنده در انتخابات تجلیل کرد و افزود : مردم این بخش همراه با سایر مردم ایران اسلامی در تمامی عرصه های سیاسی ، ملی و مذهبی همیشه حضوری وصف ناپذیر داشته و این بار نیز با حضور حماسی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود افزودند.

/انتهای پیام

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار