امام جمعه و بخشدار نوکنده با صدور بیانیه ای از حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات تقدیر کردند.

 به گزارش کناره، در پیام تقدیر حجت الاسلام والمسلمین "محمد رضایی" و "سعید هراتی" آمده است : درود بر مردم فهیم نوکنده که بار دیگر خالق حماسه ای شدید که حدیث آن بر بسترهای ستبر سرافرازی نقشی جاودان می زند.

در ادامه متن این پیام امده است : مردم بخش همگام با ملت بزرگ ایران ۲۹ اردیبهشت ماه حماسه ای عظیم در عرصه سیاسی خلق کردند که مهمترین پیام این حماسه باشکوه عشق مردم به نظام ، ولایت و کشور است.
در ادامه این پیام ذکر شده : حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رای بار دیگر تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد و این هوشیاری و دشمن شناسی مردم در دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب ، نعمت بزرگی برای انقلاب اسلامی است.
امام جمعه و بخشدار نوکنده بیان کردند : حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پاسخ مثبت به ندای رهبر معظم انقلاب با حیرت و خشم دشمنان همراه شد.
آنان تاکید کردند : این حضور و عصبانیت دشمنان تاییدی دیگر بر وجود بالنده جمهوری اسلامی ، به دلیل زنده بودن راه و یاد و اهداف امام در اذهان ملت است.
امام جمعه و بخشدار نوکنده با قدردانی از حضور پرشور مردم و تمامی عوامل برگزاری انتخابات ، تحقق حماسه سیاسی در ۲۹ اردیبهشت ماه را به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران به خصوص مردم انقلابی بخش نوکنده تبریک گفتند.

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار