فعال رسانه ای غرب گلستان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شهر و روستا در یادداشتی آورده است؛ مردم بندرگز خود را برای خلق حماسه دیگر در ۲۹ اردیبهشت آماده می کنند.

به گزارش کناره، "محمد ابراهیم شربتی " فعال رسانه ای غرب گلستان در آستانه برگزاری انتخابات در یادداشتی آورده است؛

در حالی که فضای شهرستان بندرگز پس از روزها جنب و جوش های شدید تبلیغات انتخابات همزمان دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آرام به نظر می رسد ، اما قشرهای مردم شهرستان خود را برای خلق حماسه ای دیگر در ۲۹ اردیبهشت ماه آماده می کنند.
وی در یادداشت خود آورده است؛ حضور کثیر نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان بندرگز ، هفته ای استثایی و کم نظیر در تبلیغات برای یک رویکرد اجتماعی را رقم زد و اینک قشرهای مردم نیز آمادگی خود را برای بوجود آوردن یک پایان خوش برای این دوره از انتخابات چه در حوزه انتخابات ریاست جمهوری و چه انتخابات شوراها را به زبان می آورند.
"شربتی" تصریح کرد: انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ تجدیدمیثاق دوباره با آرمان های امام راحل و ولی امر مسلمین است و حماسه ای بزرگ در این روز توسط ملت ایران با مشارکت حداکثری مردم رقم خواهد خورد.
فعال رسانه ای غرب گلستان در ادامه یادداشت خود اظهار کرد: تلاش دشمن این است که نگذارد مردم با شور و نشاط در انتخابات حضور یابند و همیشه دشمن همه توان ، روش ها و ترفندهای خود را بکار گرفت تا در اراده فولادین مردم خلل ایجاد کند اما هرگز نتوانست به اهداف خود برسد.
وی افزود: همه وظیفه دارند علاوه بر حضور حداکثری خود در این انتخابات ، دیگران را نیز به این مشارکت بزرگ دعوت کنند تا یک حماسه سیاسی بزرگ در کشور رقم بخورد.
"شربتی" تصریح کرد: مقاومت ملت ایران به عنوان یک نماد مقدس برای رهایی انسان ها به جهانیان عرضه شد و امروز این نهال مقدس ثمر می دهد و در اقصی نقاط جهان گسترش پیدا کرده و دشمنان کوردل توان دیدن این انقلاب را ندارند.
این فعال رسانه ای غرب گلستان در پایان خاطر نشان کرد: ملت ایران پای نظام و انقلاب خود محکم ایستاده اند و دشمن نمی تواند آنها را از انقلاب و اعتقادات خود باز دارد.

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار