به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و منطبق با قانون ، اعضای شعب رای گیری و افراد مرتبط با امر برگزاری انتخابات در بخش نوکنده ، آموزش دیده اند.

 به گزارش کناره، "سعید هراتی" در این نشست ، عرصه انتخابات را صحنه اعلام حمایت و تایید مجدد نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت : شرکت در انتخابات باعث امید دوستان وناامیدی دشمنان انقلاب می شود.

وی اظهار داشت : انتخابات مظهر خلق حماسه سیاسی وحضور مردم در صحنه است لذا باید همگی با درایت جامه عمل بپوشانند.
این مسوول افزود : داشتن بصیرت بالا ، همدلی ، وحدت و دشمن شناسی ، از مهم ترین مولفه های لازم برای خلق حماسه ۲۹ اردیبهشت ماه است که باید با در نظر گرفتن این مسائل وارد عرصه انتخابات شویم و مردم ما بارها ثابت نموده اند که در این زمینه همواره پیشتاز بوده اند.
رییس ستاد انتخابات بخش نوکنده ادامه داد : با برنامه ریزی و تدابیر اندیشیده شده شرایط لازم برای تحقق حماسه سیاسی در نوکنده فراهم شده و شواهد حکایت از آن دارد که مردم هوشیار ما در انتخابات دشمن را بهت زده خواهند کرد.
هراتی یاد آورشد : در حال حاضر تمامی اقدامات لازم از سوی هیاتهای اجرایی و نظارت انتخابات شوراها و ریاست جمهوری برابر با قانون انجام گرفته و نوکنده مهیای برگزاری انتخاباتی با شکوه می باشد.
گفتنی است ، در این نشست به منظور آشنایی تمامی افراد مرتبط با امر اجرای انتخابات ، آموزش درباره مباحث انتخاباتی ارایه شد و مجریان با مباحث لازم آشنا شدند .

amozesh entekhabat nokande 165468 1

amozesh entekhabat nokande 165468 1

/انتهای پیام 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار