همایش حضور حداکثری در انتخابات و جشن میلاد امام زمان (عج) در سالن همایش های مرکز بهداشت برگزار شد .

 به گزارش کنارهعلی اصغر میرزایی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان در همایش حضور حداکثری در انتخابات که با حضورمدیران و کارکنان بهداشت ودرمان و همچنین فعالان حوزه سلامت در سالن همایش مرکز بهداشت بندرگز برگزار شد ضمن تبریک ایام واعیاد شعبانیه وبا اشاره به سخنان گهربار امام راحل که فرمودند : حفظ انقلاب از اوجب واجبات است ، اظهار داشت : نظام ما نظام مردمی است و همه اقشار مردم در ایجاد و برپایی نظام نقش داشتند و اکنون هم باید برای حفظ نظام در صحنه باشیم زیرا هر اقدامی که برای تقویت و حفظ نظام انجام بگیرد جزو عمل خیر محسوب خواهد شد.

وی انتخابات در ایران اسلامی را  نماد دموکراسی و مردم سالاری حقیقی دانست و افزود در این نوع از دموکراسی مردم در تعیین سرنوشت و تصمیم گیری جامعه و کشور حق نظر داشته و با بررسی برنامه ها و مطالعه دقیق سوابق داوطلبین می توانند آزادانه در پای صندوقهای اخذ رای حاضر شوند و آگاهانه فرد اصلح را بعنوان رئیس دولت و مدیریت اجرایی کشور و همچنین شوراها ی شهر و روستا انتخاب نمایند .

فرماندار بندرگز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و امام راحل مبنی بر هماهنگی برای حضور مردم در پای صندوقهای رای و داشتن انسجام و همدلی و مشارکت در همه صحنه ها تصریح کرد : مردم ما همواره حامی و دوستدار امام ،  انقلاب ،  نظام و رهبری و پیروز رقابت هستند و در قبال اقدامات موثر مردم عزیزمان ، انقلاب ما در دنیا انقلاب منحصر بفردی است .

دکتر نظام الدین کشیری سرپرست مرکز بهداشت بندرگز  هم در این مراسم   در خصوص زندگی حضرت حجت ابن الحسن عسگری (عج) ، مسئله انتظار و اهمیت شرکت گسترده توأم با احساس مسئولیت در انتخابات برای حاضرین صحبت کرد .  

دکتر کشیری شناخت امام ، الگو پذیری و وحدت و همدلی را از وظایف منتظران در عصر غیبت امام زمان (عج ) عنوان کرد و حفظ جان امام (عج) ، تأدیب و آزمایش مردم ، عدم سازشگری آن امام همام با ستمگران و طاغوتیان را  از دلایل غیب  حضرت مهدی (عج ) برشمرد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بندرگز در ادامه،  شناخت امام زمان (عج) ، محبت خاص نسبت به آن حضرت، محزون بودن از فراق و دوری امام عصر(عج) ، مداومت بر خواندن بعضی از ادعیه مثل دعای توفیق شناخت آن حضرت (اللهم عرفنی نفسک) ، صدقه دادن به نیابت از امام و اهتمام و کوشش در راه یاری ایشان از هر طریقی که ممکن است را از مهترین وظایف شیعیان حضرت صاحب الزمان ارواحنا له الفدا برشمرد.

دکتر نظام الدین کشیری در پایان با تاکید بر  لزوم بهره مندی از وجود امام زمان( عج) در این شرایط کنونی  ، تنها راه سعادت را  در  بهره مندی  از وجود امام زمان (عج) ، دوری از گناه ، تزکیه نفس و جهاد با  نفس عنوان کرد.

گفتنی است  در این برنامه ازشرکت ها و  ادارات  حامی سلامت و تلاش گران عرصه ی سلامت  هم در راستای همکاری های صورت گرفته در هفته ی سلامت تقدیر و تشکر شد .

مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت و نمایش کلیپ از فعالیت های صورت گرفته در هفته ی سلامت 96  از دیگر برنامه های این مراسم بود. 

 
AWT IMAGE
 
AWT IMAGE
 
AWT IMAGE
 
AWT IMAGE
 
AWT IMAGE
 
AWT IMAGE
 
AWT IMAGE
 
AWT IMAGE
 
AWT IMAGE
 
AWT IMAGE
/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار