بخشدار نوکنده گفت : حضور جوانان در انتخابات ، ضربه مهلکی را بر دشمنان نظام وارد خواهد ساخت.

 به گزارش کناره، "سعید هراتی" در مراسم تجلیل از مدال آوران و روسای هیات های ورزشی بخش نوکنده با بیان اهداف دشمن در خصومت با انقلاب اسلامی گفت : جمهوری اسلامی که حاصل خیزش اسلامی و خود باوری مردم ایران بود امروز به رقیبی قدرتمند برای دشمنان تبدیل شده ولذا آنان به دنبال آن هستند که نظام اسلامی را در جهان منزوی سازند . 

وی به نقش جوانان در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد افزود : در دوره های مختلف انتخابات نیز جوانان با روشنگری و ایجاد شور و نشاط زمینه های حضور حداکثری مردم را فراهم ساخته اند .
هراتی ادامه داد : اکنون جامعه ورزشی بخش نوکنده به ویژه جوانان در عرصه های مختلف حضوری گسترده داشته و افتخار آفرینی کرده اند.
این مسوول بیان کرد : حضور جامعه ورزشی بخش نوکنده در ۲۹ اردیبهشت بسیار پررنگ تر از عرصه های قبلی خواهد بود و در این روز تاریخ ساز مشت های محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.
بخشدار نوکنده اظهار داشت : مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات ۲۹ ادیبهشت ماه برای نسل های آینده پرونده درخشانی از خود به یادگار می گذارند.
در این مراسم از مدال آوران ، مربیان ، روسای هیات های ورزشی ، مدیران مدارس و خیرین نیکوکار فعال در عرصه ورزش بخش نوکنده تجلیل و قدردانی شد.
این مراسم با همت اداره ورزش و جوانان بخش نوکنده برگزار شد.

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار