سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با بیان اینکه شرایط این تیم برای حضور در لیگ برتر فوتبال ساحلی بهتر از فصل قبل است، گفت: لیست نهایی تیم با ۱۷ بازیکن بسته شده است.

 مهران شهسوار در گفتگو با کناره، اظهار کرد: شرایط تیم ملوان بندرگز برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی نسبت به سال های قبل بهتر شده و بسیاری از مشکلات برطرف شده است.

وی افزود: قسمت های مختلف استادیوم امام رضا (ع) بندرگز مانند زمین بازی، سکوی تماشاگران، دوش آب گرم، رختکن و ... شرایط خوبی پیدا کرده و خوشبختانه مشکل امکاناتی نداریم.

وی تصریح کرد: با اتمام دوران بدنسازی، کارهای تاکتیکی را آغاز کرده ایم و به احتمال زیاد دیدارهای تدارکاتی با تیم های کاسپین ساری، گلساپوش یزد و شهرداری تبریز انجام خواهیم داد.

تمام توانم را برای موفقیت ملوان می گذارم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با بیان اینکه تصمیم مدیریت باشگاه در وهله نخست حرفه ای شدن تیم بود، خاطرنشان کرد: برنامه و طرح هایی برای رسیدن به این هدف داشتیم که تا این لحظه به خوبی اجرا شده است.

شهسوار اضافه کرد: بستن قرارداد مالی با بازیکنان گامی برای حرفه ای شدن تیم بود، زیرا همین قراردادهای هر چند ناچیز موجب نظم و انضباط در تیم می شود و خوشبختانه تا کنون هیچ گونه بی انضباطی نداشتیم.

وی ادامه داد: مدیریت باشگاه به بنده لطف داشتند تا سرمربی تیم ملوان بندرگز شوم و من هم تمام توان خود را برای موفقیت این تیم خواهم گذاشت.

بازیکنی تا نیم فصل جذب نمی کنیم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز با بیان اینکه هدف این تیم در لیگ پیش رو کسب نتیجه ای بهتر از فصل قبل است، بیان کرد: سال های قبل راه های اشتباهی را می رفتیم که امسال این کار را انجام نخواهیم داد و امیدواریم در فصل پیش رو با پیشرفت فنی، نتیجه ای بهتر از فصل قبل کسب کنیم.

شهسوار از تکمیل لیست نهایی تیم ملوان بندرگز با ۱۷ بازیکن برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی خبر داد و گفت: محمد ایرجی، داوود کریمی، محمد سرحدی، بهزاد عرب جز، میلاد درزی، محمود ایوبی، سید محمد سادات مزنگی، علیرضا خسروی، بنیامین رمضانی ، حسین طهماسبی، محمد درزی، عیسی کمال غریبی، اصغر مزندره، سامان حسینی، مصطفی رضایی، علی صیدانلو و وحید قلی پور، ۱۷ بازیکن تیم ملوان بندرگز در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی خواهند بود و تا نیم فصل بازیکن دیگری جذب نخواهیم کرد.

وی افزود: بنده به عنوان سرمربی، مهدی احمدی به عنوان مربی، اکبر شربتی به عنوان مربی دروازه بانان، امیر بهی به عنوان مربی بدنساز، محمدرضا رحمانی به عنوان مسئول تدارکات، علی جهانشاهی به عنوان سرپرست، مهرداد درویشی به عنوان مدیرعامل و مهدی خسرونژاد به عنوان مالک، کادر فنی، سرپرستی و مدیریتی تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز را تشکیل می دهند.

گفتنی است: فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور ۲۰ اردیبهشت قرعه کشی می شود و مسابقات از ۲۷ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار