فرماندار بندرگز گفت: 10 نفر از داوطلبین انتخابات شورای شهر و روستاهای بندرگز از حضور از کاندیداتوری خود انصراف دادند.

 به گزارش کناره، علی‌اصغر میرزائی در رابطه با آمار ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره شوراهای شهر و روستاهای شهرستان بندرگز اظهار کرد: ۲۷۰ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای شهر و روستاهای بندرگز کاندید شدند که از این تعداد ۲۳۵ نفر مرد و ۳۵ نفر زن هستند.

وی افزود: از این تعداد شرکت‌کننده ۵۸ نفر مدرک زیر دیپلم، تعداد ۹۰ نفر دیپلم، ۳۴ نفر فوق‌دیپلم، ۶۳ نفر لیسانس، ۲۴ نفر فوق‌لیسانس و ۱ نفر با مدرک تحصیلی دکتری ثبت‌نام کردند و درمجموع ۱۰ نفر انصراف دادند.

 فرماندار بندرگز با تفکیک آمار ثبت‌نام کنندگان گفت: در شهر بندرگز ۳۷ نفر شامل ۳۱ نفر مرد و ۶ نفر زن، در شهر نوکنده ۳۱ نفر شامل ۲۷ مرد و ۴ نفر زن، در روستاهای بخش نوکنده ۶۶ نفر شامل ۵۹ مرد و ۷ زن، در روستاهای بخش مرکزی ۱۳۶ نفر شامل ۱۱۸ مرد و ۱۸ زن ثبت‌نام کرده‌اند.

۱۵۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات در بندرگز

میرزایی با اشاره به اینکه تاکنون ۹ جلسه ستاد انتخابات شهرستان برگزارشده، افزود: از ۵۲ شعبه اخذ رأی شهرستان تعداد ۲ شعبه آن سیار بوده و درمجموع یک هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرائی، نظارت، بازرسی و سایر عوامل دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در شهرستان بندرگز آماده برگزاری انتخابات هستند.

میرزائی گفت: در راستای فراهم کردن زمینه حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات برنامه‌های متنوعی ازجمله تشکیل کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان، برگزاری دو جلسه با مدیران ادارات و نهادهای شهرستان و اخذ تصمیمات مؤثر، اتخاذ برنامه جهت پرداختن به موضوع اهمیت مسئله انتخابات و حضور و مشارکت حداکثری در جلسات و نشست‌های داخلی و جامعه هدف، درج مطالب سخنان گهربار امام (ره) ورهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مشارکت در انتخابات بر سربرگ نامه‌های اداری، نصب بنر و پارچه در سر درب ادارات و یا اماکن عمومی در خصوص دعوت برای حضور حداکثری در انتخابات، فعال کردن روابط عمومی در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ادارات از سوی مدیران ادارات و نهادها در سطح شهرستان و اجرای طرح تقویت مشارکت عمومی و حضور حداکثری در شهرستان با برگزاری همایش‌ها حضور حداکثری در انتخابات از سوی ادارات و دستگاه‌ها با جامعه هدف اجراشده است.

وی افزود: به داوطلبان و هواداران آن‌ها توصیه می‌کنم با ارائه برنامه‌های خود در راستای تبلیغ و روشنگری آحاد جامعه تلاش و از تخریب یکدیگر خودداری کنند.

فرماندار بندرگز با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی به ریاست رئیس دادگستری شهرستان و کمیته حقوقی ستاد انتخابات افزود: تبلیغات زودهنگام داوطلبان به‌ویژه در فضای مجازی خلاف قوانین و مقررات انتخابات است و با آن برخورد می شود.

NESHAST 1

NESHAST 1

NESHAST 1

/انتهای پیام

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

تازه ترین اخبار